PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki - automatyk

  • 1. Data: 2004-12-23 09:05:02
    Temat: Zarobki - automatyk
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Witam !
    Moze to juz bylo, ale chcialbym sie dowiedziec ile mozna zarobic jako
    Automatyk. Na grupie same zarobki informatykow, jakby tylko oni korzystali z
    internetu :P
    Bylo by milo jakby poza zarobkami (najlepiej netto) napisac funkcje (albo
    obowiazki)
    Idealem by bylo np.
    1800zl (netto), poczatkujacy programista PLC , albo
    1801zl (netto), projektant "czegostam"

    Z gory dziekuje wszystkim i od razu kozystajac z okazji:
    Zycze Wesolych Spokojnych Swiat

    Vilares

  • 2. Data: 2004-12-23 09:51:51
    Temat: Re: Zarobki - automatyk
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Moze to juz bylo, ale chcialbym sie dowiedziec ile mozna zarobic jako
    > Automatyk. Na grupie same zarobki informatykow, jakby tylko oni korzystali z
    > internetu :P

    Rownowartosc N minimalnych pensji (netto).

    ;-)

  • 3. Data: 2004-12-23 10:23:30
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" napisał w wiadomości :P

    > Rownowartosc N minimalnych pensji (netto).

    dla N rownego ile? Mam nadzieje, ze nie 1, zeby tak chociaz 2 ;P

  • 4. Data: 2004-12-23 10:38:18
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > dla N rownego ile? Mam nadzieje, ze nie 1, zeby tak chociaz 2 ;P

    N jest wpolczynnikiem chwiejnie niestabilnym zaleznym glownie od:
    - stopnia pokrewienstwa pracownika z wlascicielem firmy
    - regionu
    - wielkosci firmy
    - rodzaju firmy
    - humoru szefa w momencie zatrudniania pracownika
    - koloru krawata pracownika w momencie zatrudniania
    - odwrotnie proporcjonalnym do długosci wlosow pracownika
    - odwrotnie proporcjonalnym do dlugosci spodnicy pracowniczki
    - IQ szefa
    - IQ pracownika

  • 5. Data: 2004-12-23 11:37:01
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał :

> [...]
    > - odwrotnie proporcjonalnym do długosci wlosow pracownika
    > - odwrotnie proporcjonalnym do dlugosci spodnicy pracowniczki

    w takim razie proponuję używać oznaczenia n, poniewarz N kojaży się z z góry
    ustaloną liczbą!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 6. Data: 2004-12-23 17:10:16
    Od: "lolek" <d...@w...pl>

    Jezeli posiadasz doswiadczenie i pracowales gdzies wczesniej i robiles cos
    sensownego to moszesz tyle zarobic co napisales ale jest to zawsze tylko
    uzaleznione od tego gdzie bedziesz pracowal (miasto) i w jakiej firmie.
    Jako poczatkujacy programista PLC bedzie ciezko bo kazdy chce zebys juz
    umial programowac na jakim przyzwoitym poziomie umozliwiajacym
    wykorzystywanie sterowników w dosc zawansowanych aplikacjach i
    wspopracujacych z Modbusem, Ethernetm i wtedy plus 5 lat doswiadczenia i
    bez problemu zarobisz 2500netto (poznan). Za moi koledzy ktorzy kiedys tam
    po studiach zaczynali od projektantow "czegos tam" przez pierwsze dwa lata
    sumiennie przygotowywali dokumentacje w formie elektronicznej dla firm (np
    zmudne rysowanie schematow w AutoCadzie itp.). Byla to typowo odtworcza
    praca bazujaca na projektach juz przez kogos kiedys zrobionych. Zeby
    osiagnac cos na tym stanowisku i zarabiac jakies przyzwoite pieniadze nalezy
    umiec cos senownie i z glowa wykonywac. Same wyksztalcenie nic praktycznie
    nic ci nie daje b rzeczywistosc jest o wiele inna niz to co miales na
    studiach, a widze to na swoim przykladzie. Gdy zaczynalem prace na
    stanowisku automatyka zarabialem 1500zl brutto z biegiem lat pensja ta rosla
    i osiagnela krotnosc 2.5 raza w przyblizeniu.