PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenie

  • 1. Data: 2004-12-22 19:28:39
    Temat: zlecenie
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Witam.
    pracuje na umowe zlecenie i w umowie mam prace gospodarcze a w
    rzeczywistosci wykonuje prace na tasmie produkcyjnej i musze wykonac norme i
    na dotatek przepracowac 25 dni roboczych wszystko za 540 zl netto czy to
    jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-23 07:41:23
    Temat: Re: zlecenie
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Krysztof napisał :

> [...]
    > i na dotatek przepracowac 25 dni roboczych wszystko za 540 zl netto czy to
    > jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

    Zrób se kuku to się koleś nie wypłaci!

    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.