PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-23 12:08:44
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:fuldhl$qd4$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak inaczej sterować, jak nie ręcznie?

    chodziło mi o sytuację, gdy szef zajmuje się pierdołami i próbuje kontrolować
    sprawy o których wydaje mu się, że ma pojęcie

    > Po pierwsze nie lubię chodzić z problemami na samą górę. Jak już pisałem,
    > wg mnie dorośli ludzie problemy rozwiązują między sobą.

    Bardzo dobrze napisałeś. Dorośli ludzie, czyli dorosły człowiek z dorosłym
    człowiekiem. Jeśli z jednej strony jest gnojek (który cały czas uderza wyżej,
    choć nie musi), to nie działa. Jeśli dorośli z jakichś powodów się nienawidzą,
    to też nie działa. Pójście na samą górę czasem jest konieczne, szczególnie, że
    nie jest to aż tak wysoko, jak uważasz.

    e.