PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-24 20:37:38
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Apr 2008 08:02:19 +0200, jaQbek napisał(a):

    > Wcześniej były 2 osoby, w tym jedna praktycznie wirtualnie.

    Wirtualność drugiego wspólnika jest ułatwieniem przy podejmowaniu
    niektórych uchwał.
    Nie trzeba angażować notariusza.

    > Kapitał zakłdowy 50.000 zł ?
    > Dokładnie. O czymś to świadczy?

    minimalny kapitał, o niczym to nie świadczy...
    chciałem napisać dokładnie to co AnyUser

    Tak jak zbieram to całe info do kupy, to ta firma jak zresztą większość
    firm na świecie, wygląda mi na wyzysk w białych rękawiczkach.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net