PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-24 05:36:39
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 23:09:51 +0200, jaQbek napisał(a):

    > że nei widzi mnie w swojej firmie na jakimkolwiek kierowniczym
    > stanowisku, a do tego nieuchronnie musiała by dążyć moja dalsza kariera w tej
    > firmie, gdybym miał zostać.

    Bardzo ciekawe.
    Ewidentny przykład na to, ze byłeś tam za dobry. Jeszcze zapytam, jaka
    struktura kapitałowa firmy ?
    100% własności szefa ? Kapitał zakłdowy 50.000 zł ? czy w przedziale do
    200.000 zł czy coś koło 1.000.000 ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net