PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-24 06:07:26
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:fuou91$5c2$1@inews.gazeta.pl...
    > Próby pogadania, wysylanie Dilbertów itd. po pierwsze wygladaja tak, jakbys
    > nie mogl przezyc tego, ze odszedles, nie mogl sie z tym pogodzic, blagal ich w
    > zakamuflowany sposob, zeby Cie wzieli z powrotem,
    Jest coś w tym, co piszesz. Tego Dilberta wysłałem właściwie po to, by przekonać
    się, jak ON na niego zareaguje. A zareagował ostro i nieprzyjemnie.

    > Tobie puszczaja nerwy i moze rzeczywiscie cos w tej "konfliktowosci" jest, bo
    > probujesz sie klocic w sytuacji, w ktorej nie nalezy.
    Jedno, z czym nie mogę się pogodzić to to, że zostałem ot tak wyrzucony po 3
    latach pracy dla firmy, dla której moim zdaniem zrobiłem sporo. I nie chciałbym,
    by przez jednege człowieka mój dorobek poszedł na marne. Więc chyba zrobię tak,
    jak mi sugerowano w innym wątku - poprosić prezesa o rozmowę na neutrlanym
    gruncie i wyjasnić, że nie życzę sobie, by opinia o mnie, jaką wyrobił sobie na
    podstawie informacji od mojego kierownika wyszła poza firmę, a tym bardziej do
    innych firm, które zapewne w procesie rekrutacji będą pytac o mnie