PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-22 22:26:04
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek <j...@s...eu> wrote:
    > Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w
    > wiadomości news:0V7Pj.8899$tX6.7452@en-nntp-02.am2.easynews.com
    > Co rozumiesz przez "Firma będzie w kłopocie"

    no wiesz, klient sobie pójdzie albo co gorsze będzie chciał się
    procesować ... chociaż sądząc po tym co napisałeś później (wyciąłem), to
    może byłoby lepsze.

    > i co ja niby miałbym
    > miec z tego, że komukolwiek otworzę oczy?

    niewiele, tyle co nic. Skoro Twoje nazwisko pojawiło się w projekcie i
    znane jest klientowi, to chyba zależy Ci na kontekście? Bardziej
    liczyłem na to że zrobisz tak przez zwykłą przyzwoitość. Firmie nie
    jesteś nic winien, ale dobre kontakty (z firmą - czyli prezesem, a nie
    kierowniczkiem) mogą się przydać na przyszłość.

    B.