PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-24 14:27:36
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:rtj014hf0jl1bb4iop186hmsj6pcrkiceg@4ax.com...
    > 2. Chwalenia się z osiągnięć przed prezesem.
    Jak niby miałoby to wyglądać?
    "Szefie, szef zobaczy, jaki supwer kawałek kodu wyklepałem. Szef zobaczy, klient
    żadnych uwag do tego nie zgłasza". Tak? Moim zdaniem to zadaniem kierownika
    projektu jest kontrolowanie takich rzeczy i pilnowanie, czy to co powstaje, jest
    zgodne z wizją większej całości czy nie.
    Tak swoją drogą, jakies pół roku temu byłem po podwyżkę - pierwszą w tej firmie,
    po dwóch latach pracy. Najpierw pogadałem z kierownikiem - tym samym, który mnie
    podpierdolił. Zapytałem, jak ocenia moją pracę i czy jest z niej zadowolony.
    Stwierdził, że jest bardzo zadowolony, zarekomendował mnie prezesowi, dostałem
    podwyżkę rzędu 30%, choć nei ukrywam, że chciałem więcej. No ale sam fakt -
    zostałem pozytywnie oceniony. W trakcie rozmowy po wręczenmiu mi wypowiedzenia
    usłyszałem, że "już od początku były z panem problemy" Nawiązałem do tamtej
    sytuacji, do tego, ze pół roku temu opinia na mój temat była zgoła inna. NIe
    usłyszałem żadnego konkretnego wytłumaczenia ...