PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-21 23:43:58
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    On pon, 21 kwi 2008 o 23:20 GMT, jaQbek wrote:
    > Poza tym jakoś taki mam cholerny charakter, że jak widzę dobrze zrobioną robotę,
    > to cieszę się jak dziecko - ostatnio pochwaliłem kumpla, tego nowego w
    (...)

    IMHO masz pewne cechy przywodcze, nie lubisz byc szeregowym
    pracownikiem, angazujesz sie. Powinienes aplikowac na stanowisko
    zwiazane z zarzadzaniem projektem, a nie jego realizacja sensu stricte.
    Inna opcja to zalozenie swojej firmy. W kazdym innym przypadku zawsze
    trafisz na kogos nad soba, kto bedzie decydowal jak masz rzeczy robic,
    ktore Twoim zdaniem powinny wygladac zupelnie inaczej, a to z kolei
    bedzie powodowac konflikty.

    --
    pozdr. Sławomir Kawała
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net