PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-22 09:03:04
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "tumek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS Nie miałem zamiaru Cię w żaden sposób atakować. Powyższe może być
    > prawdziwym spojrzeniem od tej drugiej strony, a może nie. Nie mówię, że
    > wiem jak było. Mówię tylko, że czasem te same rzeczy widziane z
    > perspektywy kierownika i pracownika wyglądają zupełnie inaczej. A jeszcze
    > inaczej wyglądają sprawy z perspektywy ja-inni.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojciech Malinowski

    piszesz nie na temat a na koncu sie z tego wycofujesz zaznaczajac ze co
    zlego to nie ty ,atakujesz a na koniec stwierdzasz ze nie miales takiego
    zamiaru. Kazdy wie jaka jest sytuacja na rynku. Chodzi o ludzi
    niekompetentnych ktorzy żerują na drugich a sami piastuja wyzsze stanowiska.
    Tak naprawde to oni dezorganizuja prace.

    tomasz