PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-21 23:20:40
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tbird" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:fuj74a$626$1@achot.icm.edu.pl...
    > Za bardzo się angażujesz:) Trzeba było robić _tylko_ to co wymagają,
    Dobrze powiedziane. Ja jednego dnia słyszałem, że wszyscy w firmie jesteśmy
    równi, drugiego, że to ja jestem starszym programistą i powiniennem sam pewne
    rzeczy wymyślać, podejmować decyzje i nie zawracać tyłka architektowi, a
    trzeciego, że powiniennem swoje pomysły konsultować z architektem, który
    zazwyczaj był poza firmą.
    Poza tym jakoś taki mam cholerny charakter, że jak widzę dobrze zrobioną robotę,
    to cieszę się jak dziecko - ostatnio pochwaliłem kumpla, tego nowego w
    projekcie, że biegał do mnie chyba z 3 razy z tym samym i dopytywał, ale zrobil
    tak, jak miało być zrobione, Ale jak widzę coś spieprzonego, to nie potrafię
    udawać, ze nie widzę i jak widzę, że ktoś robotę zlewa, to mnie szlag trafia.