PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Date: Mon, 07 Nov 2005 22:34:40 +0100

    Wojciech Bańcer wrote:

    > A czemu nie? Ja wprawdzie z sąsiedniego podwórka (nie kształcę się na
    > speca od telekomunikacji, lecz na programistę), ale tak co najmniej
    > z rok doświadczenia mogę sobie już wpisać. [1] A na czwartym roku
    > dopiero jestem.

    Właśnie różnica między programowaniem a telekomunikacją, czy elektroniką
    jest zasadnicza. Do nauczenia się programowania potrzeba tylko chęci,
    komputera, internetu i ewentualnie książek. Do pozostałych wymienionych
    specjalności potrzebny jest jeszcze sprzęt pomiarowy, oraz różne elementy
    do eksperymentów.