PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS? › Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Skad absolwenci ze znajomoscia GSM, GPRS, UMTS?
    Date: 7 Nov 2005 18:53:33 +0100

    BbT napisał(a):

    > "Minimum roczne doswiadczenie ...", a ze niby gdzie mam je zdobyc? Na
    > studiach? Na praktykach?

    A czemu nie? Ja wprawdzie z sąsiedniego podwórka (nie kształcę się na
    speca od telekomunikacji, lecz na programistę), ale tak co najmniej
    z rok doświadczenia mogę sobie już wpisać. [1] A na czwartym roku
    dopiero jestem.

    > gdzie zdobyc. Nawet jesli sie trafi do wlasciwej firmy, to nikt studenta
    > nie wdrozy w zagadnienia projektowe. I tak kolo sie zamyka.

    Ej no. Nie znikaj mnie teraz. :(
    Jak ktoś jest pasjonatem danej technologii, to go IMHO znajdą.
    Bo pasjonatów widać, dzielą się swoją pasją ze światem.
    A firmy które szukają pasjonatów też istnieją. :)

    [1] Nie mówię tu oczywiście o projektach robionych na uczelni, w ramach
    zaliczeń czy coś.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl