PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwis bankomatów

  • 1. Data: 2007-11-08 21:19:54
    Temat: Serwis bankomatów
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Witam
    jakie dzis obowiązują stawki dla serwisantów bankomatów (przeglądy,
    instalacje, naprawy)
    Jak wygląda sprawa płacenia za dojazd (ryczałt czy kilometrówka).
    Wiadomo, że w takiej pracy sporo sie jeździ własym autem.
    Jak wygląda sprawa w przypadku zatrudnienia na etacie lub kontrakt
    (samozatrudnienie).

    Konkretnie chodzi mi o to ile mam zarządać od potencjalnego pracodawcy.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071104-0, 2007-11-04
    Przetestowano na: 2007-11-08 22:19:59

  • 2. Data: 2007-11-09 18:07:26
    Temat: Re: Serwis bankomatów
    Od: "daro" <d...@i...pl>

    > Wiesz dogadamy sie zaleznie od bankomatu i ile wrzucisz 200 zlotowek
    > zamiast 20 zlotowek.

    Do szkoły dzieciaku!

  • 3. Data: 2007-11-09 21:30:15
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Raczej nie da rady.
    Serwisant nie ma styczności z gotówką.
    Poza tym nie tak prosto "załadować" 200-tki do kasety od "20-tek".
    Kaset tez nie da się zamienić bo sa identyfikowane przez maszynę.
    Chcesz mieć więcej dwusetek? Weź się solidnie za naukę i później do pracy.

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz dogadamy sie zaleznie od bankomatu i ile wrzucisz 200 zlotowek
    > zamiast 20 zlotowek.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071104-0, 2007-11-04
    Przetestowano na: 2007-11-09 22:30:15

  • 4. Data: 2007-11-09 23:06:53
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 9 Lis, 22:30, "TMO_News" <a...@w...pl> wrote:
    > Raczej nie da rady.
    > Serwisant nie ma styczności z gotówką.
    > Poza tym nie tak prosto "załadować" 200-tki do kasety od "20-tek".

    dodam, ze ekipa serwisujaca bankomat (a nie jeden czlowiek!) dostaje
    zapieczetowane zaladowane kasety w centrum gotowki banku i wyjmuje z
    bankomatu rowniez zapieczetowane kasety. Tylko wymienia kasety, nie
    interesujac sie ich zawartoscia. W dodatku zlamanie pieczeci i sprucie
    kasety tez nie zalatwia sprawy - z jednej strony (przy pelnych
    kasetach) dokladnie wiadomo, ile w takiej kasecie jest banknotow, z
    drugiej - przy rozladowywanych kasetach - rowniez wiadomo, ile ktora
    kaseta zawiera gotowki (nawet kaseta zwrotow!) - bankomat ma zurnal
    operacji.

    Juz predzej mozna zainteresowac sie kartami, zatrzymanymi przez
    bankomat, a wyjmowanymi w ramach serwisu ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos