PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Allegro

  • 1. Data: 2007-11-08 15:13:32
    Temat: Praca w Allegro
    Od: Andrzej Pawlowski <a...@g...pl>

    Witam wszystkich

    Chciałbym zapytać wszystkich o pracę w Allegro: czy ktoś tam pracował,
    oraz jak się tam pracuje, jaka jest atmosfera, traktowanie podwładnych itp.

    Ja szukam pracy w marketingu, więc to mnie by najbardziej interesowało,
    ale generalnie chciałbym poznać wszystkie możliwe opinie.

    Andrzej Pawłowski

  • 2. Data: 2007-11-08 17:20:30
    Temat: Re: Praca w Allegro
    Od: ps <p...@o...pl>

    Andrzej Pawlowski pisze:
    > Chciałbym zapytać wszystkich o pracę w Allegro:

    Osobiscie niewiem, ale slyszalem same pozytywne opinie.
    Bylem na rozmowie kiedys - bylo bardzo milo ale mnie nie przyjeli... :)

    Slyszalem tez ze kiepsko placa.

  • 3. Data: 2007-11-08 23:00:24
    Od: Andrzej Pawlowski <a...@g...pl>

    > Osobiscie niewiem, ale slyszalem same pozytywne opinie.
    > Bylem na rozmowie kiedys - bylo bardzo milo ale mnie nie przyjeli... :)
    >
    > Slyszalem tez ze kiepsko placa.

    Czy ktoś jeszcze pracuje lub pracował w Allegro?

    Bardzo bym chciał poznać opinie dotyczące wszystkich działów i
    stanowisk, nie tylko marketingu.

    Andrzej Pawłowski

  • 4. Data: 2007-11-09 08:16:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 08 Nov 2007 18:20:30 +0100, ps wrote:

    > Osobiscie niewiem, ale slyszalem same pozytywne opinie.

    > Slyszalem tez ze kiepsko placa.

    jedno do drugiego średnio pasuje :/

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-11-09 08:43:49
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    futszaK wrote:

    > jedno do drugiego średnio pasuje :/

    Nie prawda, jak mają dobrego "pracza mózgów" to występuje tam idealna
    harmonia!

  • 6. Data: 2007-11-09 14:09:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 09 Nov 2007 09:43:49 +0100, Herakles wrote:

    > Nie prawda, jak mają dobrego "pracza mózgów" to występuje tam idealna
    > harmonia!

    dobrego = dobre opłacanego

  • 7. Data: 2007-11-12 06:25:08
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > dobrego = dobre opłacanego

    No bo przecież taniej jest dobrze płacić jednej osobie niż wszystkim.