PracaGrupypl.praca.dyskusje › pepsi - przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2007-11-08 16:47:30
    Temat: pepsi - przedstawiciel handlowy
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl>

    Witam!

    Orientuje się może ktoś z Was jak wygląda praca przedstawiciela handlowego w
    pepsi?
    Chodzi mi o zakres obowiązków, godziny pracy, płace itp.

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam Tragarz

  • 2. Data: 2007-11-09 21:59:30
    Temat: Re: pepsi - przedstawiciel handlowy
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    kiedys gadalem z ph od sieci - mowil ze dol, ale to tylko ogolnie... sam
    jestem ciekawy ale nie podejrzewam ze sa kokosy -jak w coli -generalnie do
    dupy na stanowisku mlodszego PH

    --
    pozdro
    tumek

  • 3. Data: 2007-11-10 12:43:08
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Orientuje się może ktoś z Was jak wygląda praca przedstawiciela handlowego
    > w pepsi?
    > Chodzi mi o zakres obowiązków, godziny pracy, płace itp.
    >
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Hurtownie i duże sklepy/markety. W sklepach średnich i małych PH nie widują
    (dawne wojew. krakowskie).