PracaGrupypl.praca.dyskusje › założenie działalności gospodarczej.

  • 1. Data: 2007-11-08 23:05:30
    Temat: założenie działalności gospodarczej.
    Od: Słomka <s...@g...com>

    Witam

    Chciałbym założyć ze znajomym warsztat samochodowy. Ale niestety narazie
    nie wiem dokładnie od czego zacząć. Jak narazie jedynie posiadam teren
    gdzie moge go założyć.

    Prosze pomóżcie gdzie mam sie z tym kierować (do jakich użędów i wogóle).

    Wiem że istnieje coś takiego jak pomoc z użędu pracy. Czy to prawda?

    z góry dzieki

    Slomek

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 2. Data: 2007-11-09 00:03:51
    Temat: Re: założenie działalności gospodarczej.
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-11-09 00:05, Słomka pisze:

    > Prosze pomóżcie gdzie mam sie z tym kierować (do jakich użędów i wogóle).
    >
    > Wiem że istnieje coś takiego jak pomoc z użędu pracy. Czy to prawda?

    A weź się przespaceruj ze znajomym do UP i zapytaj.

    PS. Byle nie na piśmie. MSPANC

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-11-09 05:31:03
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Jak już to z uRZędu, ale trzeba być zarejestrowanym bezrobotnym złożyć
    wniosek +i biznesplan i można otrzymać.
    Dotacja przeznaczona jest tylko na zakup wyposażenia (meble, sprzet biuorwy,
    narzędzia) lub do 60% wartości towaru.
    Nie może być przeznaczona na zakup śr. transportu, remont nieruchomosci,
    zakup papierów wartościowych, handel internetowy, wyposażenie lub zakup
    obiektów handlowych nietrwałych (np szczęki na targowisku).
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-11-09 08:40:52
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Zapytaj Donalda on Ci powie jak krok po kroku założyć firmę:)

    Paweł

  • 5. Data: 2007-11-09 08:48:20
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > nie wiem dokładnie od czego zacząć. Jak narazie jedynie posiadam teren
    > gdzie moge go założyć. Prosze pomóżcie gdzie mam sie z tym kierować (do

    no niech mi ktos to raz a porzadnie wytlumaczy jak to jest, ze ludzie
    wiedza, jak napisac na grupe a nie wiedza, jak uzyc google? powaznie pytam.

    > Wiem że istnieje coś takiego jak pomoc z użędu pracy. Czy to prawda?

    Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej - patrz lokalny PUP

  • 6. Data: 2007-11-09 09:03:13
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > no niech mi ktos to raz a porzadnie wytlumaczy jak to jest, ze ludzie
    > wiedza, jak napisac na grupe a nie wiedza, jak uzyc google? powaznie pytam.

    Np. ja zacząłem korzystanie z grup dyskusyjnych za pomocą Outlook
    Expressa, oraz jakiegoś artykułu objaśniającego, jak go skonfigurować i
    jak zacząć.

    Wprawdzie do tego artykułu dotarłem za pomocą Google, ale możliwa jest
    wg mnie sytuacja odwrotna, gdy jakiś nowicjusz poprosi kogoś mądrego i
    dostanie link do takiego artykułu, po czym zacznie korzystać.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 7. Data: 2007-11-09 12:49:00
    Od: "rheed" <n...@n...com>

    http://gfp.com.pl/news/file.php?file=Asystent_Przeds
    i%EAbiorcy.pdf

    > (do jakich użędów i wogóle).

    LOL

  • 8. Data: 2007-11-09 15:23:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:15e4eefd8db0e909fd50ae5ae85c977d$1@www.biuro-pr
    acy.pl
    Słomka <s...@g...com> pisze:

> [...]
    > gdzie moge go założyć. Prosze pomóżcie gdzie mam sie z tym kierować (do
    > jakich użędów i wogóle). Wiem że istnieje coś takiego jak pomoc z użędu

    A czy to ma być warsztat świadczący usługi ogólnie autonaprawcze, czy raczej
    specjalizowane - np. chamulce, rozżądy, blaharstwo, układy wydehowe, układy
    hłodzenia, ogómienie itp.?

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-11-09 16:03:07
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > A czy to ma być warsztat świadczący usługi ogólnie autonaprawcze, czy
    > raczej specjalizowane - np. chamulce, rozżądy, blaharstwo, układy
    > wydehowe, układy hłodzenia, ogómienie itp.?

    Jotte, zwruć ówagem na ortografie bo ci coź ostatnio nawala i robisz
    holernie dórzo błenduw!

  • 10. Data: 2007-11-09 16:11:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fh20kh$e02$1@atlantis.news.tpi.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

    > Jotte, zwruć ówagem na ortografie bo ci coź ostatnio nawala i robisz
    > holernie dórzo błenduw!
    O kóśwa, żeczywiście!

    --
    Jotte