PracaGrupypl.praca.dyskusjeSciezka rozwoju inżyniera › Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    Date: Fri, 17 Jul 2009 07:57:28 +0200

    Użytkownik <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h3msst$grm$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Co byście zrobili w takiej sytuacji: pracujecie w firmie na najwyższym w
    > hierarchi stanowisku inżynieryjnym i macie przedstawić swoją dalszę
    > oczekiwaną
    > ścieżkę kariery. Wyżej zaczynają się już tylko funkcje zarządzające a
    > "papierkologia" i użeranie się z ludźmi to nie to co chce się robić w
    > życiu.
    > Firma oczekuje od pracowników ciągłego rozwoju (co z jednej strony jest
    > bardzo
    > fajne i motywujące) ale też staje się problemem gdy nie ma już gdzie iść
> [...]
    Mało popularne, ale ja bym napisał prawdę, że chcę z każdym rokiem wiecej
    zarabiać. Masz pracę, którą lubisz, to co tu więcej rozwijać. Człowiek, nie
    papier toaletowy, żeby musiał sie rozwijac do końca. Ewentualnie, żeby
    utworzyli dla ciebie specjalnie jakieś jeszcze wyższe samodzielne
    stanowisko, na którym bedziesz robił to co zaproponujesz. Jakieś prace
    badawczo-rozwojowe, czy planistyczne, czy coś w tym stylu. Tu już musisz
    wykazać własna inwencję.