PracaGrupypl.praca.dyskusjeSciezka rozwoju inżyniera › Re: Sciezka rozwoju inżyniera
  • Data: 2009-07-17 17:12:27
    Temat: Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Muchomor" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h3q9mo$ppm$1@news.onet.pl...

    > Bardzo dobre pytanie! Jak rozumiem wynikajace z braku precyzji cechujacej
    > moj poprzedni post. Otoz moja odpowiedz jest bardzo subiektywna i
    > niekoniecznie ma zastosowanie do szerszej grupy.
    > Disclaimer - jestem tzw. profesjonalista co oznacza, ze pracuje dla
    > pieniedzy, a nie dla przyjemnosci czy pochwal prezesa.

    Surprise! Jest nas zdecydowna wiekszosc!!!

    > Tu gdzie teraz mieszkam i pracuje nie musze byc managerem zeby moje
    > potrzeby materialne byly zaspokajane w ponad 100%. Pytanie retoryczne -
    > kto chcialby pracowac w firmie, gdzie kazdy kolejny kwartalny bonus jest
    > wiekszy niz poprzedni i po kilku latach wynosi ponad 100% rocznej pensji?
    > Kto chcialby pracowac w firmie gdzie ludziom kompletnie wisza awanse i
    > nikt nikogo nie traktuje jak potencjalnego przeciwnika w walce o
    > stanowisko? Takich pytan retorycznych mam jeszcze wiele.

    No ale to jakby nie na temat - po prostu chwalisz sobie ichniejszy system
    wynagrodzen i ogolnie stope zyciowa.

    > Dodatkowo caly czas sie rozwijam, niemal codziennie ucze sie nowych
    > rzeczy i to przydatnych rzeczy, a ze headhunterzy o mnie nie zapominaja to
    > wszystko dobrze rokuje na przyszlosc. Tak jak pisalem - polecam, to nie
    > jest trudne.

    Nic nadzwyczajnego - proza zycia.

    Tak myslalem, pomylila Ci sie sciezka kariery z systemem i wysokoscia
    wynagrodzen - a to rozne bajki. Zapewne jestes dosc mlody, myle sie?