PracaGrupypl.praca.dyskusjeSciezka rozwoju inżyniera › Re: Sciezka rozwoju inżyniera
  • Data: 2009-07-17 19:43:06
    Temat: Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Muchomor" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h3qf11$ppm$2@news.onet.pl...

    > No to sie chlopaki dobrze ukryliscie! Po przeprowadzonych ~200 interview
    > gdy pracowalem w Duzej Krakowskiej Korporacji odnioslem dokladnie odwrotne
    > wrazenie. Nikomu, podkreslam _nikomu_ nie wystarczylo jaj zeby to
    > powiedziec. Niektorzy nawet szli w zaparte. A twoj poglad na czym jest
    > oparty?

    Na tym, ze nikomu, ale nikomu nie przyszlo przy mojej osobie powiedziec, ze
    pracuje dla przyjemnosci czy pochwal prezesa. Prosze Cie przestan, bo to po
    prostu zenujacy trolling - zwyczajnie robisz z ludzi debili.

    > Ciesze sie, ze Tobie tez sie powodzi. Jak rozumiem w niejednym kraju juz
    > pracowales?

    Owszem tak, ale to calkowicie bez znaczenia. Nie rob z siebie znow takiej
    alfy i omegi, nie potrzebujemy tutaj tego pretensjonalno/protekcjonalnego
    tonu.

    > Nic mi sie nie pomylilo. I nie sa to rozne bajki.

    Owszem sa.

    > O emeryturze nie mysle jeszcze, ale to nie ma najmniejszego znaczenia.

    Ma, gdyz masz dosc charakterystyczne podejscie do pojecia rozwoj. To, ze mu
    towazyszy kasa, nie znaczy, ze jest z nim tozsamy - typowy blad mlodych
    gniewnych.

    EOT.