PracaGrupypl.praca.dyskusjeSciezka rozwoju inżyniera › Re: Sciezka rozwoju inżyniera
  • Data: 2009-07-17 20:08:18
    Temat: Re: Sciezka rozwoju inżyniera
    Od: Muchomor <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Muchomor" <m...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h3qf11$ppm$2@news.onet.pl...

    > Na tym, ze nikomu, ale nikomu nie przyszlo przy mojej osobie powiedziec, ze
    > pracuje dla przyjemnosci czy pochwal prezesa. Prosze Cie przestan, bo to po
    > prostu zenujacy trolling - zwyczajnie robisz z ludzi debili.

    Rece opadaja...

    > Owszem tak, ale to calkowicie bez znaczenia. Nie rob z siebie znow
    > takiej alfy i omegi, nie potrzebujemy tutaj tego
    > pretensjonalno/protekcjonalnego tonu.

    Ton nie byl zamierzony. Jesli taki wyszedl to przepraszam.

    > Owszem sa.

    owszem nie. I nie draznij mnie glupimi textami - zmus sie zeby
    _cokolwiek_ uzasadnic. Poki co jestes calkowicie niewiarygodny. (czyt.
    to Ty jestes trollem)

    > Ma, gdyz masz dosc charakterystyczne podejscie do pojecia rozwoj. To, ze mu
    > towazyszy kasa, nie znaczy, ze jest z nim tozsamy - typowy blad mlodych
    > gniewnych.

    Goowno wiesz co to "charakterystyczne podejscie do pojecia rozwoj" i
    prosze nie wydurniaj sie. Arogancja kolego to paskudna cecha. Nie masz
    pojecia z kim rozmawiasz wiec powstrzymaj sie od wyciagania chybionych
    wnioskow.

    Zirytowales mnie co rzadko sie zdarza, ale w jednym masz racje - EOT

    Muchomor