PracaGrupypl.praca.dyskusje › STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...

  • 1. Data: 2004-01-27 16:14:03
    Temat: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    Witam!
    Jestem studentem studiów zaocznych - informatyka. Szukam pracy (serwisant
    sprzętu komputerowego) lub innej - (w miare dobrze płatnej)... Lokalizacja:
    Warszawa, Grójec - całe woj. mazowieckie i ewentualnie bliskie okolice woj.
    mazowiekicego...

    Moje atuty:
    - prawo jazdy kat. B
    - umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole
    - umiejętność pisania bezwzrokowego na klawiaturze
    - duże doświadczenie w dziedzinie składania, serwisowania sprzętu
    komputerowego
    - znajomość Win 3.11, Win 95, Win98, Win2000, Win XP, Podstawy Unix, MS Word
    XP, MS Excel XP lub starsze, Power Point, Corel DRAW 9, Front Page, Symfonia
    Handel, Symfonia Start, Symfonia Faktura i Kasa... i wiele innych...
    - wdrażanie programów do obsługi małych jak i większych firm ( Symfonia lub
    inne...))
    - umiejętność tworzenia stron WWW (HTML, Java)
    - administrowanie serwisów WWW (HTML, Java)
    - programowanie w języku Pascal, Delphi 6.0 - średnio...
    - znajomość TCP/IP

    www.republika.pl/arm55/michal.jpg - moje zdjęcie

    ---
    Michał Strzembicki
    WSInf
    s...@w...edu.pl

  • 2. Data: 2004-01-27 16:37:47
    Temat: Re: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał S" <s...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem studentem studiów zaocznych - informatyka. Szukam pracy (serwisant
    > sprzętu komputerowego) lub innej - (w miare dobrze płatnej)...

    No widzisz, Ty jeden nie zrozumiałes opisu grupy a potem o wszystkich
    zaocznych beda mowic, ze to idioci...

    Pzdr,
    Aga

    PS: poczytaj archiwum grupy to sie dowiesz jak powinno wygladac zdjecie w
    CV:))

  • 3. Data: 2004-01-27 17:50:57
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał S" <s...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    <cut>
    > - administrowanie serwisów WWW (HTML, Java)

    oooo, no to rewelacja, zdradz jak sie administruje html-em i java ?

    > www.republika.pl/arm55/michal.jpg - moje zdjęcie

    bardzo cacy

    hint: pl.praca.szukana

    /p

  • 4. Data: 2004-01-27 21:28:08
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    no to bardzo subtelne takie wypowiedzi, moze rzeczywiscie zdjęcie nie jest
    najbardziej trafne, ale żeby od razu takie krytyki uprawiac......

  • 5. Data: 2004-01-27 22:21:41
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik aga.p <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bv64a7$43q$...@n...onet.pl...

    > No widzisz, Ty jeden nie zrozumiałes opisu grupy a potem o wszystkich
    > zaocznych beda mowic, ze to idioci...

    No wlasnie. Ja tez zaoczny :)))))

    > PS: poczytaj archiwum grupy to sie dowiesz jak powinno wygladac zdjecie w
    > CV:))

    i od razu archiwum pl.rec.foto to sie dowiesz jak w ogole powinno wygladac
    zdjecie... (bo to "troszke" przeswietlone wyszlo :))

    Mariusz

  • 6. Data: 2004-01-27 22:23:15
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik Monika <monpaj@usun_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:IJARb.338179$T...@n...chello.at...

    > no to bardzo subtelne takie wypowiedzi, moze rzeczywiscie zdjęcie nie jest
    > najbardziej trafne, ale żeby od razu takie krytyki uprawiac......

    Bardzo Cie prosze: tnij cytaty i odpowiadaj pod postem.

    Mariusz

  • 7. Data: 2004-01-28 11:49:25
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Michał S wrote:
    > Witam!
    > - umiejętność tworzenia stron WWW (HTML, Java)

    ee jak podswietlanie linkow robisz w javie..to nie wroze ci przyszlosci :)

    m.

  • 8. Data: 2004-01-28 21:47:42
    Od: "Adaś" <A...@p...pl>

> [...]
    > - znajomo?ć Win 3.11, Win 95, Win98, Win2000, Win XP, Podstawy Unix, MS
    Word
    > XP, MS Excel XP lub starsze, Power Point, Corel DRAW 9, Front Page,
    Symfonia
    > Handel, Symfonia Start, Symfonia Faktura i Kasa... i wiele innych...
    > - wdrażanie programów do obsługi małych jak i większych firm ( Symfonia
    lub
    > inne...))
    > - umiejętno?ć tworzenia stron WWW (HTML, Java)
    > - administrowanie serwisów WWW (HTML, Java)
    > - programowanie w języku Pascal, Delphi 6.0 - ?rednio...

    heh.... czasem się dziwię jak niektórzy dostają się informatykę?

    większość z tych rzeczy robiłem (umiałem) już w 1,2 klasie L.O. :)

    P.S. hint => jeśli chcesz coś w informatyce robić co da "dobre" zarobki to
    trzeba zacząć programować Pascal był dobry ale x czasu temu, choć podstawy z
    niego wyniesione to cenna rzecz. Ucz się dalej Delphi, C++, C#, a jak www to
    asp/php/sql w tym kierunku
    Pozdrawiam
    Adaś

  • 9. Data: 2004-01-29 20:12:19
    Od: "Tomasz Kazimierczak" <p...@p...onet.pl>

    > heh.... czasem się dziwię jak niektórzy dostajš się informatykę?

    Wybacz zgryźliwość, ale czego oczekujesz po kandydacie na informatykę?
    Wieloletniego doświadczenia w projektowaniu systemów operacyjnych?

    Pozdrawiam
    Tomasz Kazimierczak

  • 10. Data: 2004-01-30 08:38:54
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > ee jak podswietlanie linkow robisz w javie..to nie wroze ci przyszlosci :)
    >
    > m.

    Ne martw się - nie tylko to. Flash, PHP tesh.
    Pozdrawiam
    MS