PracaGrupypl.praca.dyskusje › STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...

  • 21. Data: 2004-01-30 09:20:21
    Temat: Re: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > to w zasadzie po co bylo??? :)
    >
    > wojtek

    No wlasnie zastanawialem się czy to dobry pomysł wstawiac link to foty... No
    i w koncu jak juz napisalem Zacząłem czytać ogłoszenie jeszcze raz od
    początku i zapomniałem wyrzucić tej linki z konca... no i tak zostało... ;-)
    Pozdr.
    MS

  • 22. Data: 2004-01-30 09:36:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Michał S wrote:

    > Nie wróż tyle bo zostaniesz wróżką ;-)
    > Dziękuję za opine.

    uhuhu.ale sie uniosles i przejales.

    m.

  • 23. Data: 2004-01-30 10:08:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał S" <s...@w...edu.pl> wrote:

    > PS Co Twoim zdaniem powinien umieć student 1 roku Informatyki?

    Umieć czytać (np. opisy grup)
    A także przepraszać.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 24. Data: 2004-01-30 11:17:32
    Od: "ArekB" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Michał S" <s...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki. Ale tak chyba jest.. Gość zaczyna studia i wszyscy już myślą ze
    jest
    > expertem od wszystkiego... Przynajmniej tyle od takiej osoby oczekują....
    > Sami może mało wiedzą ale krytykują innych....

    > Również pozdrawiam
    > Michał

    heh, kiepsko Cie widze w przyszlosci jako informatyka. Wiekszosc ludzi
    zaczyna studiowac informatyke, bo to modne i dobrze platne (podobno), ale do
    tego rzemiosla trzeba miec zamilowanie. LOL

    /ArekB

  • 25. Data: 2004-01-30 11:28:34
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > PS Co Twoim zdaniem powinien umieć student 1 roku Informatyki?

    jesli juz pisze ze sie na czyms zna to powinien opisywac swoje umiejetnosci
    tak zeby nie wynikalo od razu ze sciemnia.
    hint1: jest java, jest tez javascript. to dwie rozne rzeczy
    hint2: "administrowanie java" (javascriptem tez) brzmi dosc dziwnie

    wojtek

  • 26. Data: 2004-01-30 12:42:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > A może Ty się pochwal nam wszyskim co potrafisz? Ile masz lat? Gdzie
    > pracujesz? Gdzie się uczysz? Jak nie wiesz jak się admnistruje HTML i Jave
    > no moze przy okazji PHP i FLASH to poczytaj sobie w necie - mi sie wydaje
    że
    > jak masz kompa, i mam subskrybowaną tą grupę to powineneś to wszstko
    umieć -
    > przecież to jest oczywiste, proste, i nie trzeba nic wyjaśniać...

    Nie no wyjasnij mi, bo ja widzisz pracuje w odlewni zeliwa jako starszy
    piecowy (w wieku moich 15 lat to wysokie i zaszczytne stanowisko), i jako
    taki za nic nie kumam, jak mozna administrowac jezykiem opisu i adjustacji
    strony (no chyba , ze administrujesz swoja przegladarka www, ktora w tym
    przypadku jest interpreterem HTML-a, generalnie polecam jakas lekturke, z
    ktorej dowiesz sie co to jest DOM, jaka jest hierarchia obiektow
    przegladarki, i co to jest HTML w ogole), a poza tym strasznie bym chcial
    sie nauczyc administrowac flashem...no nie badz taki, podziel sie wiedza.

    > A wstaw linka do swojego jak taki cfaniak jestes....
    Po co? Ja mam brzydka morde ogorzala od zaru, a poza tym ja nie szukam
    pracy.
    /p

  • 27. Data: 2004-01-30 12:47:57
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > chodziło mi w tym poście o to abyście wyrazili swoje zdanie
    > o tym czy przy tylko takich umiejętnościach można znaleźć gdziekolwiek
    > prace...

    Tylko zapomniales o tym napisac, a zamiast tego walnales ogloszenie:))

    Pzdr,
    Aga