PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 06 Nov 2005 14:08:24 +0100

    Pięknego dnia Sat, 5 Nov 2005 19:36:05 +0100, "Meantic"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >Przecież nie będę pisał co robi kierownik, zastępca kierownika, pracownik

    Czemu nie? Znam firmę, gdzie każdy handlowiec miał "dyrektor
    handlowy". A tylko jeden faktycznie zarządzał ludźmi. Kierownik
    kierownikowi nierówny. Napisz jakim budżetem zarządzałeś, ile osób
    miałeś pod sobą i podstawowe obowiązki.

    >Poruszyłaś ważny temat. Wzbudziłem Twoją ciekawość - to dobrze, mam szansę
    >na zaproszenie na rozmowę.

    U mnie byś nie miał - lanie wody bez konkretów. Gdy ktoś pisze, że
    zorganizował wyprawę dla znajomych w Himalaje - to mnie zaciekawia.
    Ale nie "usprawniłem, jestem cool i w ogóle wszyscy mnie nagradzają".
    Zaciekawiaj faktami, a nie opiniami czy frazesami.

    >Chcę pokazać, że do zrobienia np. ksera nie potrzebuje asystenki,

    Serio? Nie, no pogratulować. Z nowoczesną techniką jesteś za pan brat
    ;)
    Jak dla mnie, jak ktoś się czymś takim chwali, to już naprawdę nie ma
    czym się pochwalić.
    MSPANC

    >tym co ja znam. Chociaż mi może sprawiać trudność mówienie czy pisanie o
    >pogodzie czy jaki jest mój typowy dzień. To w zupełności nie sprawia mi
    >trudność czytanie procedur czy komunikatów po angielsku.

    To napisz o tym w CV.

    >kibica, jak nie należę. Zresztą co może wiedzieć kobieta o piłce czy o
    >żużlu. Nic no może poza tym, że pije się przy ich oglądaniu piwo.

    Po raz kolejny atakujesz kogoś, kto Ci chce pomóc. Jaki masz w tym
    cel? Chcesz poznać opinie ludzi na temat Twojej aplikacji, czy
    przekonać nas że jest super/hiper/naj kul i trendi?

    >To jest stwierdzenie - sugeruje czytającemu, że znalazł odpowiedniego
    >kandydata. Wbudza jego ciekawość.

    Nie sugeruje, tylko narzuca Twoje zdanie, a informacje nie pozwalają
    na ocenienie prawdziwości tego stwierdzenia. Skąd wiesz, że dobrze
    zrozumiałeś ogłoszenie? Skąd pewność, że firma umieściła wszystkie
    wymagania w ogłoszeniu?

    >Ciekawość, i znowu sukces. Może mnie zaprosisz na rozmowę

    Znowu sobie schlebiasz. Ja bym to odebrał tak, że nie masz czym
    konkretnie się pochwalić i co najwyżej można się dowiedzieć, że
    dostałeś premię uznaniową (tak jak wszyscy, którzy nie podpadli czy
    brali udział w projekcie).

    >Dowalasz się.

    A nie o to prosiłeś?

    >Bo jesteś zerowym HR'owce.m

    Przeginasz. Nie dziwię się, że masz problemy ze znalezieniem pracy,
    skoro tak traktujesz ludzi, którzy mają zdanie odmienne od Twojego
    (nawet, gdy chcą Ci pomóc).

    Chcesz usłyszeć, że masz super aplikację - proszę bardzo. Świetnie
    przedstawiłeś swoje doświadczenie zawodowe. Masz spore szanse na
    zaproszenie na rozmowę, bo po przeczytaniu z wypiekami na twarzy CV
    rozpaliłeś moją ciekawość do białości i drżę z niecierpliwości, byś na
    spotkaniu mógł mnie zwyzywać od zerowych haerowców.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded