PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-06 16:39:51
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Meantic wrote:

    > ale wy swoimi tekstami wskażcie, pomożcie, doradzcie

    Pardon, ale wydawało mi się, że wysmarowałam ładne kilka kB
    tekstu mówiącego właśnie o tym, co powinieneś pozmieniać...

    > a nie piszcie, że jestem zarozumiały i że to kosza ze mną.

    To przestań być zarozumiały :)

    > Staram się przedstawić jak najepiej a jestem odbierany jak
    > najgorzej.

    Więc zamiast się obrażać, powinieneś wyciągnąć z tego wniosek,
    że Twoje próbu idą w złą stronę i zacząć jeszcze raz. Od tego
    naprawdę się nie umiera, nie znam człowieka który od początku
    do końca swojej kariery niczego w sposobie przedstawiania
    samego siebie nie zmieniał. Żadna hańba przecież.

    > nikomu nie życzę takiej ostrej krytyki z jaką spotykam się
    > na grupą.

    Przypominam, że sam osobiście o tą krytykę prosiłeś. To jak,
    chciałeś jej czy nie?

    Kira