PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-06 10:49:11
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Meantic wrote:

    > Dlaczego stwierdzasz, że wychwalam swoje zasługi.

    Bo wychwalasz, jednocześnie nic konkretnego na ich temat
    nie pisząc. Wygląda to więc jak te reklamy "U NAS NAJTANIEJ
    I NAJLEPIEJ!!!" - wierzysz w takie? Nie za bardzo, nie? To
    nie dziw się, że pracodawca też za bardzo nie uwierzy...

    > Ja pracuje to pracuje na maksa, nie oszczędzam się. Uważasz,
    > że jak osiągnąłem sukces tu i tam, to mam tego nie pisać.

    No ale Ty tego nie piszesz. Tzn piszesz "osiągnąłem" i na
    tym się kończy, kompletnie nic na ten temat konkretnego.

    > Czasami zabijacie mnie swoją bezszczelną szczerością [nie
    > tylko w moim problemie].

    A, to było pisać od razu że życzysz sobie poklepywania po
    główce i pochwał, a nie udawać że o rzetelną ocenę chodzi.
    Kilka osób nie traciłoby czasu.

    Kira