PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-05 22:35:26
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest stwierdzenie - sugeruje czytającemu, że znalazł odpowiedniego
    > kandydata. Wbudza jego ciekawość.
    Wzbudza ciekawosc powiadasz? A uzycie czerwonej czcionki wzbudza
    podniecenie seksualne? To tak, jak 2 + 3 = 5 ?
    To nie wzbudza ciekawosci, ale raczej zniesmacza: kolejny zarozumialec?

    > Dowalasz się.
    Nie dowala sie. To jest w takiej sytuacji z lekka niegrzeczne - przeciez to
    Ty
    szukasz pracy, a nie praca Ciebie. Ja takie CV wale prosto do kosza - taki
    gosc nie nadaje sie do pracy w zespole.

    > Bo jesteś zerowym HR'owce.m Skreślasz kogoś szansę, nawet nie więdząc o
    > nim tych rzeczy przy których byłaś ciekawa. Ja to oceniam tak. Po co nam
    > człowiek z takimi sukcesami, jak przyjdzie może my straciłym pracę, a
    > teraz może herbatkę wypić i ponarzekać tak to się źle nam dzieje.
    O, widze, ze na HR tez sie znasz?
    Pewnie kolega to w zyciu tak samo, jak w CV: jestem the best, a jesli ktos
    mnie
    krytykuje, to na pewno nie ma racji (i, oczywiscie, jest moim wrogiem).
    Po co dajesz w takim razie pod ocene swoje LM i CV? Zeby Cie pochwalic, czy
    zeby
    pokazac, co mozesz jeszcze poprawic?

    Przyjemnego szukania pracy - ale mam jakos wrazenie, ze te 5 miesiecy
    szukania
    to nie przez kiepskie CV i LM, tylko przez wybujale ambicje i chore poczucie
    wartosci.

    PiotrG