PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-05 23:37:05
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkj5qc$oqj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dlaczego stwierdzasz, że wychwalam swoje zasługi.
    > Ja pracuje to pracuje na maksa, nie oszczędzam się. Uważasz, że jak
    > osiągnąłem sukces tu i tam, to mam tego nie pisać. Czy to źle jak się
    > piszę o sobie dobrze.
    > Nie zgadam się, że moje cv to lanie wody. Bo ja wody nie leje, ja
    > stwierdzam fakty. Ja mogę obrazić się tylko o jedno, że dajecie mi do
    > zrozumienia, że kto pyta ten traci.
    > Oczywiście, tu chylę głowę przed nie wszystkimi grupowiczami, zdarza się,
    > że ktoś oferuje pomoc. Rzuci na to okiem, napiszę co o tym myśli wskaże
> [...]

    Sledze ten watek i uwazam, ze nikt z komentujacych nie przejawil chamstwa
    ani zlych intencji. Swoja reakcja zdradzasz wylacznie wlasny problem ze
    zmierzeniem sie z konstruktywna krytyka/wlasnymi niedoskonalosciami. U
    handlowca to szczegolnie niekorzystna wada.

    Wyluzuj. Twoje dokumenty aplikacyjne i ich ocena nie sa ocena Twojej
    wartosci jako czlowieka. Ich postac jest jedynie swiadectwem sprawnosci w
    poslugiwaniu sie pewna konwencja.

    Co do uczelni, chwalenia sie jakimis rzeczami, ktore nie sa powalajace itp.:
    podobnie. Rozne sa ludzkie losy, wybory, przyczyny tych wyborow, ale bez
    kontekstu (ktorego czesto nie da sie dostatecznie szeroko opisac w
    dokumentach aplikacyjnych) pewne rzeczy wygladaja gorzej niz inne. Nie
    rozmawiamy o rzeczywistosci, tylko o najlepszym sposobie na jej
    zaprezentowanie w okreslonej sytuacji. Musisz sie wczuc w widza, ktory nie
    zna kontekstu i przewidziec, jak na rozne rzeczy zareaguje i dopasowac sie
    do tego. Jesli cos umiesz, jak to ksero, ale podkreslanie tego w okreslonej
    sytuacji moze pogorszyc Twoja prezentacje, to mowiac Ci o tym ta osoba nie
    mowi Ci, ze Twoja umiejetnosc obslugi ksera jest nic nie warta. Jest po
    prostu nie na miejscu w danej sytuacji. Jakas kobieta moze miec np. fajne
    nogi, ale w licznych sytuacjach nie nosic krotkiej mini, poniewaz byloby to
    nie na miejscu. Krytyka, ze w nieodpowiedniej sytuacji zaklada miniowe nie
    jest krytyka jej nog. Oceniamy sposob prezentacji, a nie Ciebie, wiec
    nabierz dystansu, bo bez tego bedzie Ci bardzo trudno.

    I.