PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-06 10:37:37
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Meantic <m...@i...pl> napisał(a):

    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzućcie okiem na mój cv i lm.
    > Możecie go znaleźć na stronie http://meantic.w.interia.pl
    > Nastąpiły w nich duże zmiany.
    > Tomek

    słuchaj misiek ;-)
    nie rzucilem porzadnie okiem na twoje cv i lm bo wyparowalo (strony brak)
    i drugiego czytania nie bylo, ale jak czytalem je pierwszy raz
    to calkowicie mi sie odechcialo komentarza. nic z tego nie wynikalo.

    moze i masz racje, ze styl w jakim napisales o sobie powinen wzbudzic
    ciekawosc HR'a przez co oczekujesz zaproszenia na rozmowe.

    problem jednak w tym, ze to co napisales "musi zyc". HR ma to przeczytac
    jednym tchem od poczatku do konca. w twoim wypadku zajmuje to zdecydowanie
    dluzej i co za tym idzie odpadasz z gry (dalszej rekrutacji).
    chaotyczne, niespojne, ze o wodzie nie wspomne. nawet jesli pojawia sie
    pytanie, to brakuje odpowiedzi, a szkoda czasu zapraszac kogos na rozmowe
    tylko po to aby dostac odpowiedz.

    ambicje schowaj sobie do kieszeni i dostosuj sie do powszechnie przyjetych
    norm. jakies pol roku temu mialem okazje przegladac rozne cv. 80% z nich
    odrzucilbym za sam "wyglad". moze to krzywdzace ale dla mnie osoba, ktora
    nie potrafi stworzyc schludnego cv jest roztrzepana i mysli o dupie maryni
    albo jak kto woli chwyta sie brzytwy, brakuje jej samodyscypliny.

    przylacze sie do wszystkich komentarzy, ktore pojawily sie w odpowiedzi
    na twoj post.

    na koniec dodam, ze z krytyki mozna wyciagnac wiecej niz z pochwal. naucz
    sie ja przyjmowac.

    pozdrawiam
    mhl999