PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: "Meantic" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sat, 5 Nov 2005 21:47:58 +0100

    Dlaczego stwierdzasz, że wychwalam swoje zasługi.
    Ja pracuje to pracuje na maksa, nie oszczędzam się. Uważasz, że jak
    osiągnąłem sukces tu i tam, to mam tego nie pisać. Czy to źle jak się piszę
    o sobie dobrze.
    Nie zgadam się, że moje cv to lanie wody. Bo ja wody nie leje, ja stwierdzam
    fakty. Ja mogę obrazić się tylko o jedno, że dajecie mi do zrozumienia, że
    kto pyta ten traci.
    Oczywiście, tu chylę głowę przed nie wszystkimi grupowiczami, zdarza się, że
    ktoś oferuje pomoc. Rzuci na to okiem, napiszę co o tym myśli wskaże uwagi
    czy porady, ale chamstwem jest to [i nie tylko do mnie] jak ktoś komu piszę,
    że nie warto chwalić się skończoną uczelnią w jakieś tam koziej dupce, że
    nie warto pisać, że coś można zrobić. Czasami zabijacie mnie swoją
    bezszczelną szczerością [nie tylko w moim problemie]. Jak czytam [i tu nie
    wszystkie] wasze komentarze to mam wrażenie, że sednem waszej odpowiedzi
    jest dowalenie komuś i to jak najmocniej. Pokazanie ty się pytasz a ja tobie
    dowalę nie pomogę nie wkażę coś co może Tobie się przydać. Nie piszę w tym
    miejscu, że wszyscy tak piszą i myślą. Uważam, że ważne jest poddanie się
    krytyce, poddanie krytyce tego co się zrobiło.
    A wracająć do Twojego pomysłu sprzedania się w coś rodzaju oferty, to
    uważam, że jakby tak zrobił to krytyka z waszej strony byłaby straszna.
    To moje kilka zdań.
    Z góry dzięki za rady.