PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-23 14:30:11
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko aby być górnikiem - takim nawet po zawodówce- trzeba mieć
    > kwalifikacje, zatwierdzenia OUG itd itp. W przeciwnym razie o takim
    > wypadku jak ostatni w Halembie słyszelibyśmy co drugi dzień i
    > kwalifikacje nagzoru nic by tu nie pomogły. Nie są ci ludzie orłąmi
    > inteligencji ale nie rób z nich bezmózgich roslin. Dodatkowo jacy by nie
    > byli - potrafią o swoje zawalczyć, więc są po prostu skuteczni.
    >
    > Żeby być dyrektorem kreatywnym w agencji reklamowej nic nie trzeba -
    > trzeba miec tylko "bajerek" i nieco farta w życiu.

    Tym bardziej więc nie widzę problemu, aby się przekwalifikowali.

    Ale ok, jak nie mają "bajerka" i farta, to mogą za pomocą twardych
    umiejętności zrobić magistra (chociażby) i zacząć wykładać na jakiejś
    uczelni. Kierunek dowolny.

    Albo choćby programistami. Lub szlifierzami. Lub serwisantami szybów
    windowych. Lub...

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com