PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-23 16:52:45
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare napisał(a):
    > Proszę. Pan piewszy. Wdrażajmy, ale są jeszcze tzw skutki społeczne co
    > zrobisz z tysiącami górników bez pracy ?

    Wyjdą na ulicę i tego właśnie ludzie się boją.
    Dosadnie to można usłyszeć w "Dniu świra": "gdybym był chamem to by się
    ze mną liczyli..."

    > Może mają zdechnąć?

    A inni mogą zdechnąć?
    Wiele grup zawodowych nie ma przywilejów i jakoś sobie radzą. Górnicy
    upośledzeni są, że trzeba się martwić za nich co mają ze swoim życiem
    zrobić?

    > Albo stać się specjalistami od wyższych technologii ?

    Jak liczą na cud to się nie staną. Łatwiej wyjść na ulicę.

    > Wiem. Nikt im nie kazał byc górnikami.
    > Ale są i z tego tytułu zarówno oni jak i my mamy problem.

    Powinno być tak: to ich problem.
    Niby dlaczego jak nie mam zleceń to jest to mój problem i niczyj więcej?
    I trochę OT: tak samo jak z rolnikami: interes nie idzie to się im
    dopłaca. Mi nikt nie dopłaca, muszę żyć z tego co zaoszczędzę kiedy jest
    słabszy okres. I nie przychodzą mi do głowy pomysły żeby wyjść na ulicę
    i zażądać od górników (i rolników) aby za mnie zus zapłacili.

    Pozdr.
    Piotr