PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-23 16:03:43
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę. Pan piewszy. Wdrażajmy, ale są jeszcze tzw skutki społeczne co
    > zrobisz z tysiącami górników bez pracy ? Może mają zdechnąć? Albo stać
    > się specjalistami od wyższych technologii ? Wiem. Nikt im nie kazał byc
    > górnikami. Ale są i z tego tytułu zarówno oni jak i my mamy problem.

    Mają przejść przymusową reformę, tj. niech sobie robią, co chcą, byle
    zgodnie z prawem. A jak w ramach tylko i wyłącznie zgodności z prawem
    nie potrafią na siebie zarobić, to niech zdychają. Należy to w końcu
    napisać wprost.

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com