PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Date: Mon, 30 Aug 2010 12:32:29 +0100

    > Ja natomiast po raz kolejny zauważam, że nieznani nam dotąd internauci
    > zawsze wiedzą o naszym życiu więcej, niż my sami ;-)

    jeżeli o mnie chodzi, to w większości opieram się na przedstawionych
    faktach. ergo - opisany został przypadek firmie że ktoś kto był na
    zastepstwo przez jakis okres czasu niby mialby byc lepszy niz ktos kto
    byl zastepowany. opinia przynajmniej jednego z pracownikow jest taka, ze
    to zly powrot i ze lepiej by bylo zeby ktos kto wraca z urlopu na nim
    pozostal dluzej, poszukal nowej pracy czyli mówiąc wprost według jego
    opinii niepotrzebnie ta osoba wracała. podniósł ten temat w rozmowie z
    szefostwem, które z kolei przyznało mu rację. Słowną. Jednoczesnie nie
    robiac nic zeby sytuacje zmienic na taka ktora wg pracownika (czy grupy
    pracowników - w końcu część z nich zgrzyta zebami) byłaby lepsza. Czyli
    dokonuje wyboru jaka sytuacja jest dla firmy korzystniejsza. tyle mówią
    fakty.

    to, co tłumaczysz "niemożliwościa podania powodu takiego, jak podałeś"
    na moje oko jest tylko i wyłącznie naginaniem faktów do teorii. Bo
    raczej oczywiste jest, że szefostwo wolałoby mieć lepszego niż gorszego
    pracownika, tym bardziej że "tempowi" pewnie płacili mniej