PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-31 10:13:08
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w

    > Tak się jakoś przyjęło. Przeciwnika trzeba dezorientować, Wielki
    > Nieprzenikniony rozdaje karty, wycina suche gałęzie itd itp :D

    I co to wszystko ma wspólnego z opisywaną przeze mnie sytuacją?

    > BTW, gromax ma 100% racji - nie przyszło Ci do głowy, że ta super
    > zastępczyni po złapaniu etatu (jakoś wygospodarowanego na prośbę
    > zachwyconych współpracowników) zrobi identycznie jak zastępowana i nie
    > będzie jej 2 lata?

    A nawet jeśli, to co? (pomijam fakt, że nie znasz tej dziewczyny, nie masz
    pojęcia ile ma lat, ile dzieci, jakiej jest orientacji seksualnej, a już
    wydałeś na nią "wyrok" ;-)
    Każdy może odejść z firmy w każdej chwili z różnych powodów, tylko jakie to
    ma przełożenie na opisywany przeze mnie problem?
    Równie dobrze ta, która wróciła z urlopu może znów zajść w drugą ciążę i
    zniknąć na 2 lata. Albo złamać nogę w pięciu miejscach i iść na półroczne
    zwolnienie, a potem roczna rehabilitację.
    Tak więc nie widzę związku.

    > Bardzo mało prawdopodobne, że szef nie wziął tego pod
    > uwagę, skoro świeży przykład ma przed oczyma.

    Jak wyżej. Nie wymyślaj własnych założeń, tylko opieraj się na tym co
    napisano.

    > Z drugiej strony nie ma też ochoty formułować tych podejrzeń na głos, bo i
    > po co? Zastępczyni mu
    > przysięgnie?

    A obecna mu przysięgła?
    Weź mnie nie rozwalaj takimi argumentami.

    > A tak pozbędzie się jej bo "musi" i będzie na głos płakał razem z Wami ;)

    Tak, tak, oczywiście masz rację. Nawet nie próbuję się sprzeczać, bo widzę
    kolejny wróżbita nawiedził grupę.