PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-31 12:45:24
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:i5ikiv$ch8$1@news.onet.pl...

    > A nawet jeśli, to co? (pomijam fakt, że nie znasz tej dziewczyny, nie
    masz
    > pojęcia ile ma lat, ile dzieci, jakiej jest orientacji seksualnej, a już
    > wydałeś na nią "wyrok" ;-)

    nie ja, szef :)
    poza tym jak widzę, Ty jesteś lepiej zorientowany w jej orientacji
    seksualnej i innych takich :)

    > Każdy może odejść z firmy w każdej chwili z różnych powodów, tylko jakie
    > ma przełożenie na opisywany przeze mnie problem?

    Ale Ty opisujesz zupełnie inny problem, który sprowadza się do tego, że
    szef "musi" coś zrobić, choć "chciałby" inaczej. Tłumaczą Ci, jak krowie
    na rowie, że gdyby szef naprawdę chciał, to by ten problem rozwiązał i że
    sytuacja może po prostu wyglądać zupełnie inaczej, niż Ty ją postrzegasz.
    Ty tego nie przyjmujesz do wiadomości więc OK, nie widzę sensu ciągnąć
    tego wątku.

    > Równie dobrze ta, która wróciła z urlopu może znów zajść w drugą ciążę i
    > zniknąć na 2 lata. Albo złamać nogę w pięciu miejscach i iść na
    półroczne
    > zwolnienie, a potem roczna rehabilitację.
    > Tak więc nie widzę związku.

    jak masz zobaczyć związek, skoro sprowadzasz temat do absurdu, by go nie
    zobaczyć...

    e.