PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace z wykorzystaniem urlopu

  • 1. Data: 2004-05-07 19:00:09
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace z wykorzystaniem urlopu
    Od: "Krzysiek" <d...@o...pl>

    Witam!
    Mam taka sprawe - zaczalem pracowac 1.09.03 (umowa na czas okreslony 1 rok z
    zachowaniem 2tyg. okresu wypowiedzenia). Po pol roku nabylem prawo do polowy
    urlpou (to moja 1 praca), czyli o ile dobrze sie orientuje 10 dni. Urlop mam
    nie wykorzystany. Aktualnie pracuje 8 miesiecy i juz mi zbrzydla ta robota,
    wiec chce zlozyc wypowiedzenie. Pytanie: jak sformulowac umowe, zeby do okresu
    wypowiedzenia zaliczyc niewykorzystany urlop?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-05-07 19:15:37
    Od: "luk" <l...@w...pl>

    > urlpou (to moja 1 praca), czyli o ile dobrze sie orientuje 10 dni. Urlop
    mam
    > nie wykorzystany. Aktualnie pracuje 8 miesiecy i juz mi zbrzydla ta
    robota,

    Jesli sie dobrze orientuje to nie nalezy Ci sie zalegly urlop za poprzedni
    rok bo w 2003 nie pracowales pol roku.Nalezy Ci sie tylko bierzacy urlop z
    tego roku czyli 4* 20/12

  • 3. Data: 2004-05-07 19:56:59
    Od: "Krzysiek" <d...@o...pl>

> [...]
    > rok bo w 2003 nie pracowales pol roku.Nalezy Ci sie tylko bierzacy urlop z

    Aha - ale w takim razie jak jak sporzadzic wypowiedzenie zeby zawrzec tam taki
    zapis ze do okresu wypowiedzenia zalicza sie 6,66 (czyli 7??) dni roboczych?

    Dzieki i pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-07 20:56:26
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    okresu
    > wypowiedzenia zaliczyc niewykorzystany urlop?

    Żeby się zwolnić musisz napisać nie umowę, ale wypowiedzenie (2-tygodniowe
    z terminem rozwiązania w sobotę) albo prośbę o rozwiązanie umowy o pracę
    na mocy porozumienia stron (z określeniem daty rozwiązania umowy o pracę).
    O udzielenie urlopu wypoczynkowego w okresie wypowiedzenia (10 dni, do
    których nabyłeś prawo po 6 miesiącach zatrudnienia) musisz poprosić
    pracodawcę, który może przychylić się do Twojego wniosku, ale nie musi.
    Może będzie wolał wypłacić ekwiwalent.

    Pozdrawiam

    wa