PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy o prace z wykorzystaniem urlopu › Re: Rozwiazanie umowy o prace z wykorzystaniem urlopu
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy o prace z wykorzystaniem urlopu
    Date: Fri, 7 May 2004 22:56:26 +0200

    Witam,

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b5f.0000032a.409bdcb8@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam taka sprawe - zaczalem pracowac 1.09.03 (umowa na czas okreslony 1
    rok z
    > zachowaniem 2tyg. okresu wypowiedzenia). Po pol roku nabylem prawo do
    polowy
    > urlpou (to moja 1 praca), czyli o ile dobrze sie orientuje 10 dni. Urlop
    mam
    > nie wykorzystany. Aktualnie pracuje 8 miesiecy i juz mi zbrzydla ta
    robota,
    > wiec chce zlozyc wypowiedzenie. Pytanie: jak sformulowac umowe, zeby do
    okresu
> [...]

    Żeby się zwolnić musisz napisać nie umowę, ale wypowiedzenie (2-tygodniowe
    z terminem rozwiązania w sobotę) albo prośbę o rozwiązanie umowy o pracę
    na mocy porozumienia stron (z określeniem daty rozwiązania umowy o pracę).
    O udzielenie urlopu wypoczynkowego w okresie wypowiedzenia (10 dni, do
    których nabyłeś prawo po 6 miesiącach zatrudnienia) musisz poprosić
    pracodawcę, który może przychylić się do Twojego wniosku, ale nie musi.
    Może będzie wolał wypłacić ekwiwalent.

    Pozdrawiam

    wa