PracaGrupypl.praca.dyskusje › pelen ~ caly

  • 1. Data: 2004-05-07 14:50:37
    Temat: pelen ~ caly
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich

    dreczacym nie pytaniem jest jaka jest roznica miedzy zatrudnieniem na pelen
    etat a zatrudnieniem na pol etatu? co sie zmienia?
    czy w chodzi jedynie o ilosc godzin?

    za wszystkie podpowiedzi z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-05-08 11:53:56
    Temat: Re: pelen ~ caly
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 7 May 2004 16:50:37 +0200, na pl.praca.dyskusje, Mariusz napisał(a):

    > czy w chodzi jedynie o ilosc godzin?

    chodzi jeszcze o ilość pieniędzy, a co się z tym łączy późniejszy
    ewentualny zasiłek który może się przestać należeć i mniejsza emerytura w
    przyszłości.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-05-08 12:10:22
    Od: Michal Rein <m...@N...onet.pl>

    No i urlop chyba inny przysługuje. Tzn. jak za cały etat
    jest, powiedzmy, 20 dni to za pół tylko 10 dni/rok.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-08 19:43:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-08 14:10, osoba przedstawiająca się jako "Michal Rein"
    napisała co następuje:

    > No i urlop chyba inny przysługuje. Tzn. jak za cały etat
    > jest, powiedzmy, 20 dni to za pół tylko 10 dni/rok.

    No nie do końca tak :) Przy umowie na część etatu urlopu jest często
    gęsto więcej dni niż przy pełnym etacie. Zależy to od roazkładu czasu
    pracy. Generalna zasada jest taka że urlop rozliczany jest w godzinach.
    W Twoim przykładzie 160 godzin/rok przy całym etacie i 80 godzin na pół
    etatu.
    Zakładając że pracownik pracujący na pół etatu ma w poniedziałek 8 godz,
    środę 4 godziny i piątek 8 godzin to biorąc urlop na 10 dni (od wtorku
    do następnego czwartku) zużyje tylko 24 godziny urlopu czyli 3 pełne dni
    całoetatowca.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 5. Data: 2004-05-10 07:22:13
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    > (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

    Ok dzieki.

    Wyjasnila mi sie troche ta sprawa bedze sie staral jednak o pelen etat