PracaGrupypl.praca.dyskusje › HINDUS poszukuje żony z paszportem polskim w celu uzyskania obywatelstwa , godziwie zapłacę , kontrakt u prawnika - pilne

  • 1. Data: 2004-05-07 17:13:54
    Temat: HINDUS poszukuje żony z paszportem polskim w celu uzyskania obywatelstwa , godziwie zapłacę , kontrakt u prawnika - pilne
    Od: "hindusi" <j...@o...pl>

    tylko powazne oferty na mail: j...@o...pl

  • 2. Data: 2004-05-10 22:06:50
    Od: "Zimenz" <z...@p...onet.pl>

    BRON PANIE BOZE!!! Mam sasiadow hindusow oraz pracowalem z nimi. Pomozesz
    jednemu a on zciagnie pol wsi z Indii i po jakims czasie zostaniesz bez
    pracy, a w domu pojawia sie karaluchy. Nie wspomne o ich kuchni, ktorej
    zapach cie wykonczy i bedziesz musial(a) sie wyprowadzic. Nie pomagajcie
    Hindusom to najwieksza plaga 21 wieku!

    Lepiej uprawiajcie Yoge i niech wasza fascynacja indiami na tym sie konczy.

  • 3. Data: 2004-05-10 23:23:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zimenz" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > BRON PANIE BOZE!!! Mam sasiadow hindusow oraz pracowalem z nimi. Pomozesz
    > jednemu a on zciagnie pol wsi z Indii i po jakims czasie zostaniesz bez
    > pracy,

    Zeby tak Polacy byli zgrani i solidarni........

    a w domu pojawia sie karaluchy.

    hinduskie?

    Nie wspomne o ich kuchni, ktorej
    > zapach cie wykonczy i bedziesz musial(a) sie wyprowadzic.

    bigosem ich...........

    Nie pomagajcie
    > Hindusom to najwieksza plaga 21 wieku!
    >
    > Lepiej uprawiajcie Yoge i niech wasza fascynacja indiami na tym sie
> [...]

    ---

  • 4. Data: 2004-05-16 08:44:48
    Od: s...@o...pl

    > HINDUS poszukuje żony z paszportem polskim w celu uzyskania obywatelstwa ,
    > godziwie zapłacę , kontrakt u prawnika - pilne
    >
    > tylko powazne oferty na mail: j...@o...pl
    >
    > --

    CZY POSAG NA SETKI TYSIECY RUPII TEŻ MA BYĆ????? A PO PARU LATACH ŻONA PODPALI
    SIĘ I UMRZE PRZY GOTOWANIU MLEKA??????
    magda