PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy a nowa praca

  • 11. Data: 2007-09-30 13:28:44
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy a nowa praca
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdo88o$s2g$1@nemesis.news.tpi.pl Cyprian W
    <i...@w...pl> pisze:

    >A czy jak złożę wypowiedzenie z datą 01.10 2007 to umowa zakończy się z
    > dniem 31.12.2007 czy 04.01.2008?
    Przy 3 miesiącach wypowiedzenia 31.01.2008 (art. 30 §2^1 KP).

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-09-30 13:29:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdo8bb$gv3$1@atlantis.news.tpi.pl Cyprian W
    <i...@w...pl> pisze:

    > To wychodzi że musiąłbym przepracować jeszcze 4 mies., czy dobrze rumuję?
    Tak.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-09-30 13:33:54
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    Dzięki serdeczne za pomoc
    Pozdrawiam Cyprian

  • 14. Data: 2007-09-30 14:17:55
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    Jeszcze jedno pytanie,
    Czy jeżeli dziś jest niedziela (30.09ostatni) ma wpływ na złożenie
    wypowiedzenia?
    Cyprian

  • 15. Data: 2007-09-30 14:31:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdob8g$qp2$1@atlantis.news.tpi.pl Cyprian W
    <i...@w...pl> pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie,
    > Czy jeżeli dziś jest niedziela (30.09ostatni) ma wpływ na złożenie
    > wypowiedzenia?
    Tak.
    Zdążysz dziś, będziesz pracował do końca lutego 2008.
    Czy jesteś w stanie zrobić to technicznie - ja nie wiem.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-09-30 14:33:42
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Cyprian W" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze jedno pytanie,
    > Czy jeżeli dziś jest niedziela (30.09ostatni) ma wpływ na złożenie
    > wypowiedzenia?

    A twój pracodawca pracuje? Jeżeli dziś złożysz wypowiedzenie, to umowa
    rozwiąże się 31.12.2007 ;)
    Jeżeli wysyłasz pocztą - liczy się data otrzymania listu...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 17. Data: 2007-09-30 14:55:11
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    Mieszka na tam gdzie znajduje się siedziba firmy.

  • 18. Data: 2007-09-30 16:03:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 29 Sep 2007 16:17:30 +0200, "Cyprian W" <i...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >otóż z dnia na dzień dostałem atrakcyjną ofertę pracy. W poniedziałek idę do
    >obecnego szefa z prośbą o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron.
    >Mam jednak obawy, że szef nie będzie skory na takie rozwiązanie i będzie
    >żadał 3mies. wypowiedzenia.
    >I tu się nasuwa pytanie, czy mogę na ten czas wypowiedzenia wziąć 3mies.
    >urlop bezpłatny i czy on będzie miał prawo mi go nie udzielić?

    Tak na oba pytania.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 19. Data: 2007-09-30 19:48:21
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Nikiel ;-) napisał:
> [...]
    > rozwiąże się 31.12.2007 ;)
    > Jeżeli wysyłasz pocztą - liczy się data otrzymania listu...

    na pewno otrzymania? nie nadania?

    pzdr

  • 20. Data: 2007-09-30 20:10:47
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-09-30 21:48 [o`rety] napisał(a):

    > na pewno otrzymania? nie nadania?

    Na pewno.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::