PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie zmieniające a odprawa - nic z tego :(

  • 1. Data: 2007-09-28 23:29:05
    Temat: Wypowiedzenie zmieniające a odprawa - nic z tego :(
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    Witam serdecznie!

    Jestem dzis po rozprawie w sprawie wyplacenia odprawy.
    Dostalem wypowiedzenie zmieniajace (reorganizacja firmy). Dostalem
    propozycje pracy za te same pieniadze w innym wydziale, gdzie mialbym robic
    to co czesciowo (w kilku % doslownie) robilem w poprzednim wydziale, ale w
    szerszym zakresie. Propozycje odrzucilem.

    Po przeczytaniu duzej ilosci artykulow w internecie bylem przekonany, ze uda
    mi sie wybronic fakt, ze nowa praca jest dla mnie mniej korzystna, pomimo
    tego, co pisal Pan Tadeusz Nycz

    http://prawo-pracy.pl/prawo_do_odprawy_w_razie_wypow
    iedzenia_zmieniajacego-a-96.html.

    Argumentowalem to tym, ze bede mial wiecej obowiazkow, bardziej
    stresujacych, wieksza odpowiedzialnosc. Poza tym wczesniej pracowalem
    zgodnie z moim wyksztalceniem, tutaj musialbym sie ostro doksztalcac.

    Wysoki sad z ironicznym usmiechem na twarzy probowal mi wytlumaczyc, ze
    jesli ktos pracuje 8 godzin tu i 8 godzin tam, to nie moze miec wiecej
    obowiazkow, skoro pracuje tyle samo. Probowano mnie rowniez przekonac, ze w
    nowym wydziale mialbym szanse rozwoju, poznawania czegos nowego. Rozprawa
    zakonczyla sie tym, ze wyznaczono drugi termin, na ktory pracodawca ma sie
    stawic osobiscie (wczesniej byl pelnomocnik) i opowiedziec, czy rozmawial ze
    mna wczesniej na temat przyszlej reorganizacji i czy zglaszalem, ze bede
    mial z tym problemy i ze nie bedzie mi to odpowiadac.

    Pogubilem sie w tym wszystkim, a zwlaszcza w probie zrozumienia rozumowania
    sadu pracy. Pomijajac, ze momentami mialem ochote cos im powiedziec na zarty
    typu "nowy szef (zmienil sie w zeszlym roku) gorszy bo daje mniej nagrod i
    wiecej wymaga"...

    Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia w tego typu sprawach i moglby mi
    doradzic, jakie argumenty jeszcze przygotowac na kolejna rozprawe?
    pozdrawiam!