PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt z Pracodawcą.

  • 1. Data: 2007-09-28 21:01:43
    Temat: Kontakt z Pracodawcą.
    Od: "seb" <m...@j...com>

    Hej.

    Mam pytanie.
    Otóż, udało mi się przejść I etap rozmowy kwalifikacyjnej pozytywnie. Teraz
    czekam na II etap rekrutacji.
    I tutaj moje pytanie.
    Jak byłoby odebrane napisanie maila do przyszłego (oby) Pracodawcy, z
    pytaniem, czego mogę się podziewać w II etapie rozmowy kwalifikacyjnej?

    Jak taki mail może zostać odebrany? Pozytywnie czy negatywnie, jak sądzicie?

    Pozdrawiam!
    Seb.

  • 2. Data: 2007-09-29 13:24:24
    Temat: Re: Kontakt z Pracodawcą.
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    seb napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak taki mail może zostać odebrany? Pozytywnie czy negatywnie, jak sądzicie?

    hej, nie wiem jak było na I rozmowie i czym się skończyła. Bo jeśli po I
    rozmowie powiedzieli że oddzwonią z info czy będzie II rozmowa i na to
    teraz czekasz, to taki mail z pytanie co będzie na II chyba nie ma
    sensu, bo wcale może do tego nie dojść. Natomiast jeśli po I rozmowie
    powiedzieli że zapraszają Ci na II lub później dostałeś takie info to
    wydaje mi się że możesz się zapytać. Będzie wyglądało że planujesz i
    lubisz być przygotowany.
    Z doświadczenia wiem że taka druga rozmowa dotyczy zwykle konkretów,
    umowa, dokładny zakres obowiązków, sposób wyk. pracy, dodatki, etc.
    Choć byłem też na drugich rozmowach które były o tym samym co było na
    pierwszej- a raz nawet dokładnie powtórzyły się pytania (może sprawdzali
    czy człowiek mówił prawdę)
    pozdrawiam
    marcin jan

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 3. Data: 2007-09-29 14:40:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjq3l$31o$1@news.onet.pl seb <m...@j...com> pisze:

> [...]
    > pytaniem, czego mogę się podziewać w II etapie rozmowy kwalifikacyjnej?
    > Jak taki mail może zostać odebrany? Pozytywnie czy negatywnie, jak
    Raczej negatywnie. Sam mail (przypuszczam, że masz na myśli e-mail) i to tak
    od razu? - to nie bardzo. Jakieś takie nachalne...
    Najpierw wyślij kwiaty z ładną, pachnącą kartką pisaną odręcznie, eleganckim
    pismem, oczywiście piórem wiecznym.

    MSPANC.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-09-29 19:57:52
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Wysyłaniem spamu raczej nie zrobisz dobrego wrażenia.

  • 5. Data: 2007-09-30 20:28:16
    Od: "seb" <m...@j...com>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Choć byłem też na drugich rozmowach które były o tym samym co było na
    > pierwszej- a raz nawet dokładnie powtórzyły się pytania (może sprawdzali

    Kandyduję w firmie na dwa stanowiska.
    Po I rozmowie (jeszcze na rozmowie) zostałem poinformowany, że widzą mnie
    nie na stanowisku X ale raczej widzą mnie na stanowisku Y.
    Powiedzieli, że muszą się skontaktować z centralą i w ciągu 2 tygodni
    zadzwonią do mnie, aby mi podać termin II rozmowy.

    Mogę się do nich przejść wcześniej osobiście i dopytać osobiście kiedy
    będzie ta rozmowa (czy już wiedzą) i przy okazji spytać się czego mogęsię
    spodziewać.

    Pozdrawiam!
    seb.