PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy a nowa praca

  • 1. Data: 2007-09-29 14:17:30
    Temat: Rozwiązanie umowy a nowa praca
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    Witam,
    otóż z dnia na dzień dostałem atrakcyjną ofertę pracy. W poniedziałek idę do
    obecnego szefa z prośbą o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron.
    Mam jednak obawy, że szef nie będzie skory na takie rozwiązanie i będzie
    żadał 3mies. wypowiedzenia.
    I tu się nasuwa pytanie, czy mogę na ten czas wypowiedzenia wziąć 3mies.
    urlop bezpłatny i czy on będzie miał prawo mi go nie udzielić?

    PZDR Cyprian

  • 2. Data: 2007-09-29 16:04:08
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy a nowa praca
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdlmrl$24t$1@atlantis.news.tpi.pl Cyprian W
    <i...@w...pl> pisze:

> [...]
    > rozwiązanie i będzie żadał 3mies. wypowiedzenia.
    > I tu się nasuwa pytanie, czy mogę na ten czas wypowiedzenia wziąć 3mies.
    Nie prawo, a możliwość. Jak ci go pracodawca udzieli, to będziesz miał,
    jeśli nie - pracujesz normalnie przez okres wypowiedzenia.

    > i czy on będzie miał prawo mi go nie udzielić?
    Oczywiście.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-09-29 16:15:25
    Temat: Re: Rozwi?zanie umowy a nowa praca
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 16:17:30 +0200, "Cyprian W" <i...@w...pl> wrote:

    >I tu się nasuwa pytanie, czy mogę na ten czas wypowiedzenia wziąć 3mies.
    >urlop bezpłatny i czy on będzie miał prawo mi go nie udzielić?

    Ty możesz złożyć taki wniosek, on może Ci go nie udzielić. Ale możesz
    też, jeśli chcesz, porzucic pracę i tyle. Co prawda nie jest to miłe
    rozwiązanie, ale przeceiz nei masz obowiązku się spowiadać z każdego
    miejsca pracy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-09-29 17:56:38
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    A czy jak mi udzieli tego urlopu bezpłatnego i się dowie że w tym czasie
    pracuję już w nowej firmie, może mi go cofnąć?
    Cyprian

  • 5. Data: 2007-09-29 18:13:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdm3uo$5st$1@nemesis.news.tpi.pl Cyprian W
    <i...@w...pl> pisze:

    >A czy jak mi udzieli tego urlopu bezpłatnego i się dowie że w tym czasie
    > pracuję już w nowej firmie, może mi go cofnąć?
    Odwołanie z urlopu bezpłatnego jest dopuszczalne w przypadkach określonych w
    art. 174 §3 KP.
    Skoro masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia, to pracodawca nie ma takiej
    możliwości.
    Zresztą ty także jej nie masz, tzn. też nie możesz jednostronnie
    zrezygnować, skrócić, przerwać tego urlopu.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-09-29 21:05:40
    Od: abr <a...@a...pl>

    Dnia 2007-09-29, Cyprian W <i...@w...pl> napisal/la:
    > A czy jak mi udzieli tego urlopu bezpłatnego i się dowie że w tym czasie
    > pracuję już w nowej firmie, może mi go cofnąć?
    > Cyprian
    z tego co sie orientuje to nie mozesz pracowac w innej firmie na umowe
    o prace w trakcie urlopu.

    pzdr.

  • 7. Data: 2007-09-29 21:09:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfftfh3.9nq.abrbrbr@rudy.mif.pg.gda.pl abr
    <a...@a...pl> pisze:

    > z tego co sie orientuje to nie mozesz pracowac w innej firmie na umowe
    > o prace w trakcie urlopu.
    Nie orientujesz się.
    Gadasz głupstwa.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-09-30 13:22:29
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    A czy jak złożę wypowiedzenie z datą 01.10 2007 to umowa zakończy się z
    dniem 31.12.2007 czy 04.01.2008?

    Cyprian

  • 9. Data: 2007-09-30 13:24:34
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Cyprian W" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A czy jak złożę wypowiedzenie z datą 01.10 2007 to umowa zakończy się
    > dniem 31.12.2007 czy 04.01.2008?

    Zakładając 3 mies. okres wypowiedzenia to z dniem 31.01.2008

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2007-09-30 13:28:12
    Od: "Cyprian W" <i...@w...pl>

    > Zakładając 3 mies. okres wypowiedzenia to z dniem 31.01.2008

    To wychodzi że musiąłbym przepracować jeszcze 4 mies., czy dobrze rumuję?
    Cyprian