PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa na Poczcie Polskiej

  • 161. Data: 2005-03-29 19:47:48
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 17:18:43 +0200, "T.Omasz"
    <t...@f...pl> wrote:

    >Wygląda mi na takiego, co to zapchał sobie głowę jakimiś pierdołami o
    >żabach i teraz na siłę usiłuje zainteresować tym innych.
    Dużo czytam. Zapamiętuję.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 162. Data: 2005-03-29 19:58:17
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Przesylki do 20g, czyli mowiac po ludzku listy typu koperta i kartka lub
    > dwie w srodku albo pocztowki. Firmy kurierskie moga brac tylko ciezsze
    > paczki. Przynajmniej tak bylo ~2 lata temu - szczerze powiem, ze nie wiem,
    > czy sie nie zmienilo, ale jak kogos to interesuje, latwo to sprawdzic
    > dzwoniac do dowolnej firmy kurierskiej.

    > I.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 163. Data: 2005-03-29 20:02:18
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Przesylki do 20g, czyli mowiac po ludzku listy typu koperta i kartka lub
    > dwie w srodku albo pocztowki. Firmy kurierskie moga brac tylko ciezsze
    > paczki. Przynajmniej tak bylo ~2 lata temu

    Już prawie 10 lat temu wysyłałem takie coś regularnie do Włoch
    firmą kurierską. Po przesłaniu raz przez pocztę, gdzie przesyłka w
    cztery tygodnie nie dotarła (dotarła po sześciu) zmuszony poleciałem
    do kuriera i na drugi dzień przesyłka była na miejscu. Więcej nie
    miałem odwagi wysyłać pocztą. Ale może ta restrykcja wagowa dotyczy
    przesyłek krajowych...

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 164. Data: 2005-03-29 20:33:01
    Od: " T.Omasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

    > Hobby T.Omasza jest pisanie artykulow, w ktorym wytyka innym ludziom drobne
    > bledy, czym sie nie tak dawno chwalil na grupie - ale nie czepiaj sie, na
    > newsach ten typ czlowieka to dobry czlonek spolecznosci - nakreca dyskusje
    > :)

    A wiesz, że wykrakałaś? Patrz gałąź dotyczącą przesyłek i mój post sprzed
    chwili.
    A tak poza tym, to ja nie wytykałem temu kustomerkarowi jego błędu tylko
    czepiałem się stylu :P
    Wiem, wiem, za duzo spędzam czasu na pl.pręgierzu.

    --
    T.Omasz

  • 165. Data: 2005-03-29 20:41:07
    Temat: [OT] Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: " T.Omasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Dużo czytam. Zapamiętuję.

    Jak myślisz, kiedy wreszcie "Poranek Kojota" stanie się klasykiem
    porównywalnym z "Misiem"? :)

    --
    T.Omasz

  • 166. Data: 2005-03-29 20:41:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Normalny człowiek nie czepia się szczegółów. To robią pedanci, chorzy na
    > nerwicę natręctw albo ogólnie zbuntowani neurytyczni, niedorośli,
    > nastolatki.
    To prawda, w newsowym języku nazywani są ogólnie - trollami.
    Bywają zazwyczaj katalizatorami nonsensownych "dyskusji".
    Próbę klasyfikacji trolli można znaleźć tu:
    http://ftp.de.sinuspl.net/pub/docs/klasyfikacja_trol
    i.htm
    Sporo pasuje jak ulał. :-)))

    Jotte

  • 167. Data: 2005-03-29 20:45:44
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik " T.Omasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czepiałem się stylu :P
    > Wiem, wiem, za duzo spędzam czasu na pl.pręgierzu.

    Pokrytykowalbys lepiej np. reklamy na alt.pl.sztuka.reklamy czy grafomanow
    na poezji (tego akurat nie jestem w stanie czytac). to sa miejsca, gdzie
    drobiazgowe krytykowanie stylu moze miec konstruktywny sens, bo styl jest
    wazny dla efektu koncowego. Tu, gdzie rozmawiamy o rzeczach merytorycznych,
    a nie estetycznych, styl jest drugorzedny i ma znaczenie tylko o tyle, o ile
    nie zakloca wlasciwego zrozumienia tekstu u osoby z dobra wola chcacej go
    zrozumiec.

    I.

  • 168. Data: 2005-03-29 20:50:52
    Temat: Re: [OT] Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 20:41:07 +0000 (UTC), " T.Omasz"
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Jak myślisz, kiedy wreszcie "Poranek Kojota" stanie się klasykiem
    >porównywalnym z "Misiem"? :)
    Jak bedziemy masowo czytac podreczniki dla akwizytorow ;)
    Ide po jogurt, zostalo mi tego cale mnostwo.

    WAM

  • 169. Data: 2005-03-29 20:51:02
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości

> [...]
    > do kuriera i na drugi dzień przesyłka była na miejscu. Więcej nie
    > miałem odwagi wysyłać pocztą. Ale może ta restrykcja wagowa dotyczy

    hm. http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1215
    877 - to jest
    artykul z 2005 i jest napisane, ze "Wzrosły ceny usług pocztowych, ale tylko
    tych, na które Poczta Polska ma monopol (przesyłki do 50 g)". Wynikaloby
    wiec, ze sie mylilam z monopolem, ale nie w te strone co mowisz - ze ma
    wiekszy zakres niz do 20g.

    I.

  • 170. Data: 2005-03-29 21:26:40
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > może ta restrykcja wagowa dotyczy przesyłek krajowych...

    hm. http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1215
    877

    no to największa (chyba) światowa sieć kurierska nie bardzo przejmuje
    się tym monopolem. Na szczęście :).

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/