PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemowa szefowa

  • 1. Data: 2005-03-25 17:37:07
    Temat: problemowa szefowa
    Od: "Rylko" <gabriel@NO_SPAMinteria.pl>

    czy zna ktos jakies ciekawe sposoby na szefow(-owe), ktorzy sie czepiaja
    pierdol??
    czekam na jakies podpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-25 19:14:24
    Temat: Re: problemowa szefowa
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Rylko" <gabriel@NO_SPAMinteria.pl> napisał w wiadomości
    > czy zna ktos jakies ciekawe sposoby na szefow(-owe), ktorzy sie czepiaja
    > pierdol??

    Najlepsza jest metoda "W".
    Polega na tym, że dajesz wypowiedzenie i dopiero ma ździwiona mine, że nie
    bedzie sie miała kogo czepiać.

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-25 19:26:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > czy zna ktos jakies ciekawe sposoby na szefow(-owe), ktorzy sie
    czepiaja
    > pierdol??
    > czekam na jakies podpowiedzi

    Najprostsza metoda to WTF: Wypieprzaj z Tej Firmy ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-25 19:45:31
    Od: "Rylko" <gabriel@NO_SPAMinteria.pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Najlepsza jest metoda "W".
    > Polega na tym, że dajesz wypowiedzenie i dopiero ma ździwiona mine, że nie

    dobre :-)
    ale nie moge wprowadzic jej w zycie :-(

  • 5. Data: 2005-03-25 20:50:33
    Od: "Berthli McHarvey" <b...@o...pl>

    Ja dawno, dawno temu miałem kiedyś szefową, która do wszystkiego się
    przydupcała.

    Raz się złożyło, że syf był na podłodze, więc ją zacząłem zamiatać. A ona
    przypieprza się, że nie tak. To ja żeby ją jeszcze bardziej wq... zacząłem
    nonszalancko popychać jakiś paproch w tę i we w tę. W końcu wyrwała mi
    miotłę, żeby pokazać jak to się robi. Ja z poważną miną ala
    "chcę_zobaczyć_jak_to_mistrz_robi_żeby_nauczyć" prosiłem o fachowe porady i
    przykład. Ją to pewnie mile połechtało...

    Ale mieliśmy ubaw z kumplem jak cały salon za mnie wypucuwała :-)

    Bo to zła kobieta była...

  • 6. Data: 2005-03-26 00:42:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d21ige$ab7$1@nemesis.news.tpi.pl Rylko
    <gabriel@NO_SPAMinteria.pl> pisze:

    > czy zna ktos jakies ciekawe sposoby na szefow(-owe), ktorzy sie czepiaja
    > pierdol??
    > czekam na jakies podpowiedzi
    Czy to czepianie odbywa się w obecności osób trzecich (innych pracowników
    itp.) czy w 4 oczy?
    Mógłbyś podać przykład takiego czepiania?

    Jotte

  • 7. Data: 2005-03-26 06:58:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > dobre :-)
    > ale nie moge wprowadzic jej w zycie :-(

    i właśnie dlatego, ze są tacy co nie mogą wprowadzić tego w życie... jest
    tak jak jest i szefowie są jacy są...
    Jakby im tak co 2-3 miesiące sie zmieniał pracownik ciągle co 2-3 miesiące
    musieli wdrażac do roboty kogoś innego to by zaczęli szanować tych którzy są
    i nakręcają im przecież interes.

    Ludzie ! Wiem że w PL jest własnie tak, ale czy na prawdę musicie pracować
    za wszelką cenę ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2005-03-26 07:45:10
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-26 07:58, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy* w te oto
    słowa się odzywa:

    > Ludzie ! Wiem że w PL jest własnie tak, ale czy na prawdę musicie
    pracować
    > za wszelką cenę ?

    no, niektorzy musza...

    > --

    po tych dwoch kreseczkach dostaw jeszcze spacje, a bedziesz mial
    poprawnie ustawiony delimiter.

> [...]
    > kw1618[małpa]interia.pl
    > nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 9. Data: 2005-03-26 17:25:04
    Od: "Rylko" <gabriel@NO_SPAMinteria.pl>

> [...]
    > itp.) czy w 4 oczy?
    > Mógłbyś podać przykład takiego czepiania?

    wybacz, ale wole nie podawac

  • 10. Data: 2005-03-26 22:21:28
    Temat: [OT] Re: problemowa szefowa - delimeter
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracować
    > no, niektorzy musza...
    > po tych dwoch kreseczkach dostaw jeszcze spacje, a bedziesz mial

    Dokładnie zbadałem problem:
    # po dwóch kreseczkach o których wspominasz wykazuje mi spację, więc nie
    wiem czemu Ty jej nie widzisz
    # wysyłam posty dwojako:
    1) z Ołtluka z wyłączonym OE Power Tool - wtedy piszesz mi, że mój delimeter
    jest skopany
    2) z Ołtluka z włączonym OE Power Tool - wtedy nic mi nie piszesz
    3) zbadałem swoje posty próbując "odpowiedziec na swoje posty" z włączonym
    OE Power Tool i... wycina stopki z postów pisanych wg przypadku 1 i wg
    przypadku 2.
    zapraszam na pl.test - tam dyskutujmy o moim delimeterze temat postu:
    Delimeterowe próby