PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test kompetencji

  • 1. Data: 2005-03-25 19:30:55
    Temat: Test kompetencji
    Od: Maciej <k...@w...pl>

    Witam grupowiczów,

    Jetsem zainteresowany przejściem testu kompetencji. Jetsem ciekaw jak to
    wygląda. Zarejestrowąłem sie na portalu www.hrc.pl lecz czekam juz 2
    tydzień, bym mógł się logowac i nic.

    Może grupowicze znają jakiś inny portal, który takie testy przeprowadza?

    Będę dźwięczny :)

    Pogodnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę

    Maciej

  • 2. Data: 2005-03-26 06:18:57
    Temat: Re: Test kompetencji
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    M> Może grupowicze znają jakiś inny portal, który takie testy przeprowadza?

    testy.pracuj.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 3. Data: 2005-03-29 07:25:45
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jagodka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > testy.pracuj.pl

    Ale te testy na pracuj są mówiąc delikatnie "średniej jakości"

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-03-29 09:12:43
    Od: wigwam <h...@h...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 20:30:55 +0100, Maciej napisał(a):

    > Jetsem zainteresowany przejściem testu kompetencji. Jetsem ciekaw jak to
    > wygląda. Zarejestrowąłem sie na portalu www.hrc.pl lecz czekam juz 2
    > tydzień, bym mógł się logowac i nic.

    Z tego co wiem, nie powinno już być problemów z logowaniem. Jeśli wciąż
    będziesz je miał, napisz na priva.

    --
    wigwam
    www.hrc.pl