PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezygnacja z pracy przed podpisaniem umowy.. co dalej?

  • 11. Data: 2005-01-11 14:44:32
    Temat: Re: Rezygnacja z pracy przed podpisaniem umowy.. co dalej? - OT
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:opskfqaxzp5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...

    > Marek jest lamerem, Marek jest lamerem..i uzywa w dodatku OE bez
    > ustawionego kodowania :P

    uzywam OE, dlaczego nie? Nigdy nie mialem z nim _zadnych_ problemow. No, ale
    to pewnie dlatego, ze [..., niepotrzebne skreslic]
    Co do kodowania... pewnie mam jakies iso, wschodnio czy
    centralnoeuropejskie.
    99% ogonkow w wiadomosciach wyswietla mi sie poprawnie (oprocz tych
    serwowanych agentem ;)
    btw, przed chwila rzucilem okiem i zaskoczyla mnie lekko obserwacja
    "wlasciwosci" postu... ale to juz zupelnie inna historia.

    marek

  • 12. Data: 2005-01-11 16:03:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Jan 2005 14:35:40 -0000, "marek"
    <m...@b...com> zakodował:

    >dlaczego (przy zalozeniu, ze niczego nie dotykalem w swoich ustawieniach) w

    Tłumaczę dla opornych.

    Tekst pokazuje się tak, jak go wkleiłem. Wkleiłem z krzakami, to i
    jest z krzakami (nie wiem jak nauczyć TC żeby podglądany nim tekst
    miał polskie ogonki - a przepisywać ręcznie ani odpalać w wolnej
    przeglądarce mi się nie chce).

    Co do czepiania się mojego kodowania - to ja w nagłówku mam:

    Zamiast czepiać się mojego prawidłowego kodowania, zajmij się lepiej
    swoim czytnikiem, bo to Ty masz problemy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2005-01-11 20:46:29
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2005 14:44:32 -0000, marek <m...@b...com> napisał:

    > uzywam OE, dlaczego nie?

    mi "fala" nie pozwala na uzywanie OE ;)
    A tak na powazne, powinienes chociaz zrobic update swojego, bo 5,5 to
    chyba faktycznie jest niebezpieczne dla uzytkownika.
    Jesli nie piszesz polskimi znakami, to kodowanie ci nie przeszkadza
    wysylac poprawnych wiadomosci, ale juz przy cytowaniu moze sie kaszanic.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 14. Data: 2005-01-12 10:09:03
    Od: "marek" <m...@b...com>

    A tak na powazne, powinienes chociaz zrobic update swojego, bo 5,5 to
    chyba faktycznie jest niebezpieczne dla uzytkownika.

    rada jak najbardziej sluszna, jednak z przyczyn ode mnie niezaleznych
    kamieniem wegielnym pudelka przede mna jest Windows 95, a co za tym idzie...
    nawet plakac nie warto ;)

    marek

  • 15. Data: 2005-01-12 11:09:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 10:09:03 -0000, marek <m...@b...com> napisał:

> [...]
    >
    > rada jak najbardziej sluszna, jednak z przyczyn ode mnie niezaleznych
    > kamieniem wegielnym pudelka przede mna jest Windows 95, a co za tym

    Pisza ogolnie "windows" - zobacz, moze bedzie chodzic na 95 (?).
    M2 jest przyjemnym klientem poczty a sama przegladarka szybsza niz IE
    http://www.mojaopera.idu.pl/index.html

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##