PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Rekrutacja w jezykach obcych
  • Data: 2005-08-19 19:31:56
    Temat: Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poczytałam te wymiany zdań i mnie zamurowało...
    zamiast podnieść człowieka na duchu, to nie... najlepiej mu jeszcze
    dokopać!!!

    Ja osobiście często spotykam się z rekrutacją w obcych językach, ale zawsze
    mnie pytają czy mogą podjąć rozmowę w obcym języku i to jest fair. Może
    trafiam na pracodawców na wyższym poziomie...
    Taka rozmowa z zaskoczenia nie jest przyjemna nawet dla kogoś kto biegle zna
    język. Zgadzam się z Tobą.
    Ja znam biegle dwa języki i zdarzyło mi się nawet na jednej romowie
    rozmawiać w obu językach, jeden po drugim. Tyle że mnie uprzedzono i byłam
    na to przygotowana psychicznie.
    A co do odmowy. Brak kalasy w odmowie świadczy o braku klasy pracodawcy. Nie
    żałuj, a raczej ciesz się że do niego nie trafiłeś.

    A kultura osobista obowiązuje wszędzie nawet na rozmowach rekrutacyjnych.
    Jeśli na rozmowie nie traktują Cię jak partnera to i w pracy późniejszej też
    Cię tak nie będą traktować.
    Więc zapomnij o tej rozmowie i nie zniechęcaj się...

    Asia