PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Rekrutacja w jezykach obcych
  • Data: 2005-08-18 10:57:33
    Temat: Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    news:de1ooc$jsc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Za to, że w pracy są takie międzynarodowe kontakty i klient też jest
    > zagraniczny. Czyżby wdrożeniowiec z RPA i support z UK zarabiali tyle co
    > polscy programiści? Wątpię.

    Ni po to zagraniczna firma zakłada swoją siedzibę w Polsce, żeby płacić
    pracownikom tyle, co w RPA albo UK.

    > Jak już wspomniałem nie jestem programistą, więc nie znam średniej
    krajowej
    > dla programisty. Miałem na myśli zwykłą średnią krajową. To może chociaż
    > dwie średnie krajowe?

    Możesz oczekiwać, a nawet żądać, ile tylko chcesz. Ale nie możesz też
    odmówić pracodawcy prawa do zatrudnienia kandydata o mniejszych wymaganiach.

    Czytając twoje skargi odnoszę wrażenie, że tak naprawdę, to ty byś chciał,
    żeby to pracodawca przyjechał do ciebie, oczywiście mówił biegle po polsku -
    podobnie wszyscy jego klienci - zapłacił ci tyle, ile zażądasz.... chyba
    niczego nie pominąłem?